Reklama

"Must be the Music" najpopularniejszym show

W miniony weekend Polsat wyemitował finałowe odcinki swoich dwóch show: "Tylko taniec. Got to dance" i "Tylko muzyka. Must be the Music". Oprócz tego można było zobaczyć także kolejną odsłonę "X Factora" oraz odcinek specjalny "Bitwy na głosy".

Spośród wymienionych programów największą oglądalność zanotował tradycyjnie "Must be the Music". Finałowy odcinek trzeciej edycji show, w którym najlepszy okazał się łemkowski zespół Lemon (zwycięska grupa otrzymała w nagrodę czek na 100 tysięcy złotych i gwarancję występu na festiwalu Sopot TOPTrendy), oglądało 3,21 mln widzów.

Zdecydowanie mniejszym powodzeniem cieszyła się ostatnia odsłona programu "Got to dance", którą wygrał 19-letni Dawid Ignaczak z Włocławka. Show, w którym jurorami są Joanna Liszowska, Krystyna Mazurówna, Alan Andersz i Maciej Malitowski, śledziło w piątkowy wieczór 2,12 mln odbiorców.

Reklama

Po raz kolejny nie zachwycił wynikiem "X Factor", którego tym razem wybrało 2,76 mln osób. Po raz ostatni już część widzów (choć trzeba przyznać, że niezbyt wiele) program TVN-u stracił na rzecz "Bitwy na głosy", której odcinek specjalny drugiej edycji wyemitowano w sobotę (oglądało go 1,85 mln widzów).

Jako że show prowadzone przez Jarosława Kuźniara zostało ostatnim weekendowym programem rozrywkowym (do zakończenia drugiej edycji pozostały jeszcze trzy odcinki), to najpewniej od przyszłego tygodnia jego wyniki znacznie się poprawią.

Na koniec warto jednak dodać, że w pojedynku weekendowych show emitowanych wiosną w polskiej telewizji, absolutnym zwycięzcą okazała się "Tylko muzyka. Must be the Music". Program Polsatu aż osiem razy wygrał w tym sezonie z "X Factorem".

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź program telewizyjny na stronie teletydzien.pl!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dance | Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy