Mundial w domu przed telewizorem
Blisko 80 proc. Polaków ogląda mundialowe rozgrywki na kanapie przed telewizorem. Jedynie 9 proc. naszych rodaków śledzi mecze w pubach.
Polscy kibice deklarują, że na wszystkie wydatki związane z Mistrzostwami Świata przeznaczą średnio 140 złotych - wynika z najnowszego raportu ARC Rynek i Opinia.
Niemal każdy respondent zainteresowany Mistrzostwami Świata w RPA twierdzi, że zobaczy ich finał.
Blisko 50 proc. kibiców ogląda wszystkie mecze na tegorocznym Mundialu. Większość z nich - około 80 proc. - robi to w domu, na kanapie przed telewizorem.
Jedynie 9 proc. śledzi mundialowe zmagania w pubach, a 8 proc. u znajomych.
- Oglądanie meczy poza domem wiąże się z dodatkowymi kosztami, podczas gdy aż 41 proc. kibiców planuje wydać w czasie mistrzostw mniej niż 100 zł na przekąski, jedzenie, alkohol oraz gadżety związane z Mundialem. Nie dziwi więc fakt, że zaledwie co dziesiąty respondent przyznał się do oglądania meczy w pubie - mówi Michał Kuś, kierownik zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia.