Reklama

Monika Zamachowska o polskiej branży modowej

Dziennikarkę często można spotkać na pokazach mody i prezentacjach najnowszych kolekcji. Monika Zamachowska śledzi ona aktualne trendy, podgląda światowe wybiegi i lubi żonglować różnymi stylami.

Dziennikarkę często można spotkać na pokazach mody i prezentacjach najnowszych kolekcji. Monika Zamachowska śledzi ona aktualne trendy, podgląda światowe wybiegi i lubi żonglować różnymi stylami.
Monika Zamachowska przy okazji premiery książki Wojciecha Malajkata "O gust walczę" /Niemiec /AKPA

By wyróżniać się spośród innych, sięga nie tylko po ubrania znanych i cenionych projektantów, lecz także tych, którzy dopiero debiutują w branży. Jej zdaniem w modzie tak jak i w każdej innej dziedzinie potrzebny jest powiew świeżości.

Monika Zamachowska podkreśla, że rynek mody nie może być zamkniętą enklawą tylko dla tych projektantów, którzy działają w branży od lat. Powinno się też dawać szansę debiutantom, bo oni swoimi nowymi inspiracjami mogą przełamać rutynę i przewidywalność.

- Jest miejsce na polskich młodych projektantów, bo są ludzie, którym albo już się znudziło, albo się nie przebili, albo przestali mieć pomysły. Moda to jest taka bardzo kapryśna muza i myślę, że każdy projektant ma taką fazę w życiu, kiedy chce tworzyć i rozwijać się, i taką, kiedy spoczywa na laurach. A życie nie znosi pustki, dlatego jedni znikają, inni się pojawiają - mówi Monika Zamachowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Reklama

Monika Zamachowska podkreśla, że zna wiele zdolnych i niezwykle kreatywnych osób, które na razie tworzą dla wąskiego grona odbiorców, ale marzą o tym, żeby trafić do czołówki świata mody. Dziennikarka widzi w nich potencjał, kibicuje im i chętnie pomaga w promocji, choćby wybierając ich ubrania na czerwony dywan.

- Zawsze poluję na takie nowości, bo myślę, że trzeba wspierać polską młodą modę. Myślę więc, że jest i zawsze będzie miejsce dla zdolnych młodych ludzi w tym kraju  - dodaje Monika Zamachowska.

Newseria Lifestyle/informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Monika Richardson
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama