Mniej widzów "M jak miłość"
Telewizja Polska zakończyła emisję kolejnego sezonu popularnego serialu "M jako miłość". Mimo dużego spadku widzów, serial pozostaje niekwestionowanym liderem, przyciągając ponad 7 mln widzów.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, od września 2010 roku do czerwca 2011 roku serial "M jak miłość" w TVP2 oglądało prawie 7,5 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 45 procent.
Dla porównania w poprzednim sezonie serial oglądało ponad 8,3 mln widzów, co oznacza spadek o 800 tys. widzów.
Podczas emisji serialu telewizyjna Dwójka jest zdecydowany liderem z wynikiem 7,5 mln widzów zostawiając daleko w tyle Polsat (2 mln widzów, 12 proc.), TVN (1,9 mln widzów, 11,7 proc. oraz Jedynkę (1,8 mln widzów, 11,4 proc.).
Podczas emisji serialu telewizyjna Dwójka z reklam zarobiła prawie 156 mln zł.
Jeśli chcesz znaleźć więcej informacji o telewizyjnych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl