Reklama

"MasterChef Junior", czyli dzieci gotują

W Dzień Matki, 26 maja, stacja TLC rozpoczyna emisję premierowych odcinków amerykańskiej edycji programu "MasterChef Junior". Twarzą kampanii promującej siedmioodcinkową serię została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna.

To kolejna odsłona najpopularniejszego kulinarnego show na świecie. Tym razem do walki o tytuł MasterChefa stają dzieci w wieku od 8 do 13 lat, a gospodarzem programu jest Gordon Ramsay.

- Program swoim schematem przypomina wersję dorosłą. Jurorami są znani i uznani na świecie kucharze - niezastąpiony Gordon Ramsay i towarzyszący mu Joe Bastianich i Graham Elliot - postaci, które dodają programowi dużo pikanterii i rozrywki. Jest to konkurs, w którym dzieci pokazują swoje umiejętności kulinarne i muszą podołać zadaniom, które są im narzucone przez oceniających. Finalista wygrywa 100 tys. dolarów - mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery Networks.

Reklama

Amerykańską wersję programu "MasterChef Junior" będzie można oglądać na kanale TLC przez siedem kolejnych poniedziałków o godzinie 20.00.

- To jest czysta rozrywka. Najbardziej widowiskowe show kulinarne, jakie istnieje na ziemi. Smaczek w postaci gotujących dzieciaków dodaje jeszcze pikanterii całemu wydarzeniu. Będzie sporo niespodzianek, liczymy naprawdę na ogromne emocje i duże zainteresowanie ze strony polskich widzów - zachęca Bartłomiej Główczyński.

Twarzą kampanii promującej emisję programu "MasterChef Junior" została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, która pasją do gotowania stara się zarazić także swoje córki.

- TLC to stacja skierowana do kobiet. Ale jeżeli razem z mamami będą ten program oglądać dzieci - świetnie, to dla nas doskonała wiadomość. Myślę, że ten program i jego obecność na polskim rynku wpisuje się w trend propagowania bardzo aktywnego spędzania czasu z dzieciakami. My się w ten trend też chcemy wpisać. Stąd między innymi właśnie współpraca z Moniką Mrozowską przy promocji programu - tłumaczy Bartłomiej Główczyński.

Bartłomiej Główczyński podkreśla, że "MasterChef" to program z wieloletnią renomą, który wciąż cieszy się niesłabnąca popularnością wśród widzów.

- "MasterChef" jako format jest już bardzo znany na rynku nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Pierwsza seria tego formatu została wyprodukowana 20 lat temu na potrzeby BBC w Wielkiej Brytanii. Później ten program podróżował i ciągle zresztą podróżuje po całym świecie. Jednocześnie z wersją dorosłą produkowana była wersja z udziałem dzieci - dodaje Bartłomiej Główczyński.


Jeśli chcesz znaleźć więcej informacji o telewizyjnych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Chcesz poznać lepiej swoich ulubionych artystów? Poczytaj nasze wywiady, a dowiesz się wielu interesujących rzeczy!

Newseria Lifestyle/informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy