Reklama

Majewski przegrał z Lisem

Zakończyła się 12. seria programu rozrywkowego "Szymon Majewski Show". Okazuje się, że popularny showman miał mniej widzów niż emitowany o tej samej porze format Tomasza Lisa.

TVN rozpoczął emisję 12. serii programu "Szymon Majewski Show" 28 lutego. Produkcja nadawana była w poniedziałki o godz. 21.30. Wiosną format zgromadził przed telewizorami średnio 2,51 mln widzów, co dało stacji w tym czasie udział w rynku na poziomie 18,63 proc.

Wynik ten uplasował TVN na drugim miejscu pod względem oglądalności w wieczornym paśmie. Liderem w tym czasie antenowym była telewizyjna Dwójka, którą wybrało średnio 3,03 mln osób, 22,58 proc. widowni ("M jak miłość", "Tomasz Lis na żywo"). Trzecia pozycja należała do Polsatu z 18,41 proc. udziału w rynku, 2,47 mln widzów (pasmo filmowe). Jedynka znalazła się na czwartym miejscu - 1,31 mln widzów, 9,74 proc. udziałów w rynku (m.in. "Teatr TV").

Reklama

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, największą oglądalnością cieszył się 11 odcinek programu wyemitowany 23 maja, w którym wystąpili Ewa Drzyzga i Karol Strasburger (2,92 mln widzów, 22,07 proc. udziałów w rynku).

Podczas nadawania 12. edycji programu "Szymon Majewski Show", TVN zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 17,7 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów). Jesienią 2010 wpływy reklamowe wyniosły 20,5 mln zł, a wiosną 2010 r. - 17,2 mln zł.

Dla porównania, 11. odsłona programu "Szymon Majewski Show" (jesień 2010) zgromadziła przed telewizorami średnio 2,66 mln widzów, a 10. sezon (wiosna 2010) oglądało średnio 2,51 mln telewidzów (18,32 proc.).

Sprawdź nasz program telewizyjny!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: show | TVN SA | Tomasz Lis | Szymon Majewski | Szymon Majewski Show | TVP 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy