Majewski pobił Wojewódzkiego
Zakończyły się jesienne serie rozrywkowych magazynów TVN - "Szymon Majewski Show" oraz "Kuba Wojewódzki". Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że większą popularnością cieszył się ten pierwszy program.
Show Majewskiego przyciągało przed odbiorniki średnio 2,8 mln widzów. 9 seria formatu była nadawana była w TVN w poniedziałki o godz. 21:30. W czasie jego emisji stacja notowała udziały w rynku na poziomie 21,50 proc.
W poniedziałkowe wieczory TVN była stacją trzeciego wyboru. Liderem pasma w tym czasie była telewizyjna Dwójka ("Tomasz Lis na żywo") , a na drugim miejscu uplasował się Polsat (filmy).
Z kolei 14 sezon programu "Kuba Wojewódzki" oglądało średnio 2,1 mln widzów, przy udziale w rynku na poziome 22,85 proc. Jesienna seria formatu nadawana była we wtorki o godz. 22:30.
We wtorkowe wieczory TVN był liderem. Pierwszą trójkę uzupełniły propozycje programowe Polsatu (m.in. "CSI: Kryminalne zagadki Miami") i Dwójki ("Ekspres reporterów").
Programy "Szymon Majewski Show" i "Kuba Wojewódzki" poprawiły wyniki w porównaniu ze swoimi wiosennymi edycjami. Wówczas Majewskiego oglądało średnio 2,6 mln widzów, a Wojewódzkiego 1,7 mln widzów.