"M jak miłość" droższe niż Lis
Reklamodawcy muszą za swe spoty słono płacić TVP. Najwięcej kosztują reklamy nadawane przed emisją premierowych odcinków serialu "M jak miłość" - aż 100 tys. złotych. Za spot prezentowany przed programem "Tomasz Lis na żywo" trzeba zapłacić 48,7 tys. zł.
Biuro Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej opublikowało nowy cennik reklam na listopad.
Na 100 tys. zł Telewizja Polska wyceniła emisję półminutowego spotu, który prezentowany jest przed serialem "M jak miłość" (TVP2).
Emisja 30-sekundowego spotu nadawanego po "Barwach szczęścia" (TVP2) wynosi od 77 do 81,5 tys. zł. 81,5 tys. zł. Niewiele tańsza jest dla reklamodawców "Miłość nad rozlewiskiem" (TVP1). Za półminutowy spot przed odcinkiem emitowanym w niedzielę, po godz. 20:00 trzeba zapłacić 64 tys. zł.
Najdroższa reklama przy "Ojcu Mateuszu" (TVP1) kosztuje 48 tys. zł, a przy "Dr Housie" (TVP2) - 49 tys. zł.
W przypadku programów publicystycznych najdrożej wyceniany jest "Magazyn Ekspresu Reporterów" - 58,2 tys. zł za półminutowy spot, który pod tym względem wygrywa z programem "Tomasz Lis na żywo" - 48,7 tys. zł.
Wśród widowisk rozrywkowych najdroższe dla reklamodawców są "Kocham Cię, Polsko!" w TVP2 (30-sekundowy spot kosztuje 49 tys. zł) oraz "Jaka to melodia?" w TVP1 (47 tys. zł za 30-sekundowy spot).