Reklama

"Love Island. Wyspa miłości": Będzie druga edycja

Ruszyły castingi do drugiej edycji programu "Love Island. Wyspa miłości".

"Love Island. Wyspa miłości" okazał się hitem Polsatu

Nowy reality-show Polsatu wzbudził zaangażowanie widzów i internautów. Program "Love Island. Wyspa miłości" emitowany na antenie Polsatu od 2 września do 13 października 2019 roku zyskał uznanie i zgromadził tysiące fanów, którzy regularnie śledzili losy mieszkańców luksusowej willi w słonecznej Hiszpanii na wszystkich nośnikach.

Reklama

"Love Island. Wyspa miłości" to pierwsze w Polsce interaktywne reality show. Widzowie za pomocą dedykowanej aplikacji mieli dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników, a także mogli za darmo brać udział w głosowaniach i decydować o losach mieszkańców willi w słonecznej Hiszpanii.

W ciągu sześciu tygodni emisji z aplikacji skorzystało ponad 260 tysięcy osób, które chciały mieć realny wpływ na wydarzenia. Zaangażowanie było również widoczne w social mediach programu. Format zgromadził ogromną liczbę odbiorców na Instagramie (ponad 112 tysięcy osób obserwujących) oraz Facebooku (ponad 51 tysięcy obserwujących). Prowadzone w mediach społecznościowych profile stały się miejscem komentowania i wymiany spostrzeżeń niezwykle zaangażowanej społeczności.

Emitowany od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę program "Love Island. Wyspa miłości" przyciągnął przed telewizory prawie 700 tysięcy widzów. W grupie 16-49 reality show miał udziały na poziomie 10%. W porównaniu do wiosny 2019 "Love Island. Wyspa miłości" przyciągnął przed telewizory o 12% widzów więcej w grupie 16-49 w nadawanym paśmie, natomiast w porównaniu do jesieni 2018 Polsat zyskał 15% widzów w grupie komercyjnej.


INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Love Island

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje