Reklama

"Love Island. Wyspa miłości": Będzie druga edycja

Ruszyły castingi do drugiej edycji programu "Love Island. Wyspa miłości".

Ruszyły castingi do drugiej edycji programu "Love Island. Wyspa miłości".
"Love Island. Wyspa miłości" okazał się hitem Polsatu /Polsat

Nowy reality-show Polsatu wzbudził zaangażowanie widzów i internautów. Program "Love Island. Wyspa miłości" emitowany na antenie Polsatu od 2 września do 13 października 2019 roku zyskał uznanie i zgromadził tysiące fanów, którzy regularnie śledzili losy mieszkańców luksusowej willi w słonecznej Hiszpanii na wszystkich nośnikach.

"Love Island. Wyspa miłości" to pierwsze w Polsce interaktywne reality show. Widzowie za pomocą dedykowanej aplikacji mieli dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników, a także mogli za darmo brać udział w głosowaniach i decydować o losach mieszkańców willi w słonecznej Hiszpanii.

Reklama

W ciągu sześciu tygodni emisji z aplikacji skorzystało ponad 260 tysięcy osób, które chciały mieć realny wpływ na wydarzenia. Zaangażowanie było również widoczne w social mediach programu. Format zgromadził ogromną liczbę odbiorców na Instagramie (ponad 112 tysięcy osób obserwujących) oraz Facebooku (ponad 51 tysięcy obserwujących). Prowadzone w mediach społecznościowych profile stały się miejscem komentowania i wymiany spostrzeżeń niezwykle zaangażowanej społeczności.

Emitowany od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę program "Love Island. Wyspa miłości" przyciągnął przed telewizory prawie 700 tysięcy widzów. W grupie 16-49 reality show miał udziały na poziomie 10%. W porównaniu do wiosny 2019 "Love Island. Wyspa miłości" przyciągnął przed telewizory o 12% widzów więcej w grupie 16-49 w nadawanym paśmie, natomiast w porównaniu do jesieni 2018 Polsat zyskał 15% widzów w grupie komercyjnej.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Love Island
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama