Lis z najlepszą publicystyką!
We wrześniu i październiku większość polskich programów publicystycznych straciła widzów w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, największą widownię spośród programów publicystycznych miał w omawianym okresie nadawany w TVP2 magazyn "Tomasz Lis na żywo". Gromadził on przed odbiornikami średnio 2,72 mln widzów.
To słabszy wynik niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy jego widownia liczyła blisko 3,13 mln osób.
Mniejszy spadek zainteresowania odnotowała audycja "Teraz My!", emitowana w telewizji TVN. Program prowadzony przez Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozowskiego we wrześniu i październiku br. zainteresował średnio 1,67 mln widzów, notując spadek w porównaniu z poprzednim rokiem zaledwie o kilka tysięcy odbiorów.
Trzecim najchętniej oglądanym magazynem publicystycznym była w ostatnim czasie, także nadawana w TVN-ie, "Kawa na ławę". Magazyn Bogdana Rymanowskiego, nadawany w niedzielne przedpołudnia, przyciągał przed telewizory średnio 1,17 mln widzów (1,22 mln przed rokiem).
Mniejszą oglądalność niż przed rokiem miał także emitowany w TVP2 magazyn Jana Pospieszalskiego "Warto rozmawiać". W analizowanym przez AGB Nielsen Media Research okresie oglądało go 866 tys. widzów (943 tys. przed rokiem).
Największy spadek zanotowała jednak audycja "Bronisław Wildstein przedstawia", emitowana w późne wtorkowe wieczory w telewizyjnej Jedynce. We wrześniu i październiku program śledziło średnio 498 tys. widzów. Przed rokiem audycja gromadziła przed odbiornikami niemal dwa razy więcej osób - dokładnie 952 tys widzów. Warto jednak zaznaczyć, że wówczas nadawana była w środy około godziny 22:00.