Reklama

Reklama

Kobiety show-biznesu. Prezenterki, które śledzą miliony

Ich telewizyjne występy skradły serca widzów. Te kobiety odniosły sukces jednak nie tylko przed kamerą; błyskawicznie zdobywają coraz większe zainteresowanie na Instagramie. Prezentujemy najbardziej wpływowe twarze polskiego show-biznesu.

Ewa Chodakowska - 1,9 mln obserwujących

Jej nazwisko spędza sen z powiek milionom naszych rodaczek. Dokonała niemożliwego - ruszyła z kanapy połowę Polski, a użytkowniczek jej ćwiczeń ciągle przybywa. Chociaż obecnie popularna trenerka personalna nie musi obawiać się o rozpoznawalność, jej początki wcale nie były łatwe. Chciała wywołać sportową rewolucję i po latach ciężej walki w końcu jej się udało. Prowadziła blogi propagujące fitness w programach śniadaniowych: "Pytanie na śniadanie" (TVP2) oraz "Dzień dobry TVN". Dziennikarze zwykli ją nazywać "polską królowa fitnessu". W 2019 roku była jurorką w tanecznym show TVP "Dance Dance Dance", gdzie nie szczędziła słów pocieszenia dla wytrwałych zawodników. Oprócz tego, szczyci się tym, że całkiem sama prowadzi swój profil na Instagramie, na którym co chwilę motywuje kolejne kobiety do zmiany nawyków żywieniowych i podjęcia jakiejkolwiek aktywności fizycznej.

Reklama

Joanna Krupa - 1,8 mln obserwujących

Joanna Krupa od wczesnego dzieciństwa interesowała się modelingiem. Pojawiała się na okładkach wielu magazynów na całym świecie i brała udział w sesjach zdjęciowych. Kobieta od 2010 roku jest jurorką i gospodynią programu "Top Model" i głównie za sprawą tego show zyskała w Polsce dużą rozpoznawalność. Jej przeplatanie słów z języka polskiego i angielskiego robiło furorę w przestrzeni wirtualnej. Ponadto, w 2018 roku Krupa poprowadziła jeden z odcinków talk show Showmaxu "SNL Polska". Obecnie dzieli czas miedzy pracę a opiekę nad małą córeczką. To, jak bardzo dziewczynka się zmienia, fani gwiazdy mogą zaobserwować za pośrednictwem Instagrama. Modelka chętnie umieszcza zdjęcia ze swoją pociechą, pokazując jak cieszy się macierzyństwem.

Martyna Wojciechowska - 1,8 mln obserwujących

Kobieta renesansu - tymi słowami można opisać Martynę Wojciechowską. Jej początki związane były z motoryzacją, ponieważ w TVN Turbo prowadziła magazyn "Automaniak", następnie podejmowała się kolejnych wyzwań. Przypadła jej rola prowadzącej w programach: "Dzieciaki z klasą", "Big Brother", a od 2009 roku realizuje serię "Kobieta na krańcu świata", która przyniosła jej największą popularność. Wojciechowska od lat stara się zwracać uwagę na problemy całego świata, a na Instagramie porusza tematy poruszające odbiorców. Pokazuje siłę maluczkich i zawsze staje po stronie słabszych. We wrześniu 2020 na TVN Style ruszył prowadzony przez nią program "Discovery dla Ziemi".

Małgorzata Rozenek-Majdan - 1,3 mln obserwujących

Oczy telewidzów zwróciły się w stronę Małgorzaty Rozenek-Majdan za sprawą programu "Perfekcyjna pani domu", który prowadziła w latach 2012-2014. Kobieta na tym nie poprzestała; w 2013 roku była jurorką w reality show "Bitwa o dom", następnie przeszła jeszcze przez kilka programów: "Project Runway", "Piekielny hotel", "Projekt Lady". Co więcej, razem z Radosławem Majdanem uczestniczyła w "Azji Express" oraz w "Iron Majdan". Prezenterka prężnie udziela się też na Instagramie. Największą uwagę obecnie poświęca dziecku, Henrykowi - chociaż maleństwo na świecie pojawiło się dopiero niedawno, założono mu już profil na Instagramie.

Dorota Szelągowska - 785 tys. obserwujących

Dorota Szelągowska od ponad dwudziestu lat związana jest z telewizją. Pracę rozpoczęła w 1998, kiedy to prowadziła program młodzieżowy "Rower Błażeja" w TVP1. Później rola gospodyni przypadła jej na takie programy jak "Polskie lato" w TVP1, "Pytanie na śniadanie" w TVP2. W kolejnych latach była gospodarzem programów "Dach nad gwiazdami", "Hotelove" oraz "Domy gwiazd" w telewizji Domo+. Od 2014 roku prowadzi własny program "Dorota Was urządzi" w stacji TVN Style - to właśnie on okazał się strzałem w dziesiątkę i stał się dla niej przepustką do sławy. Prezenterka nie tylko wymyśla zmiany zachodzące w mieszkaniach, również sama pomaga w tworzeniu wielu rzeczy. Nie boi się szpachlować, szlifować. Te wyzwania przynoszą jej autentyczną radość. Na Instagramie zawsze wita swoich fanów promiennym uśmiechem i dzieli się ze światem tym, co pogodne.

Tamara Gonzalez Perea - 611 tys. obserwujących

Tamara Gonzalez Perea dała się poznać w przestrzeni wirtualnej jako Macademian Girl. Zaczynała jako blogerka modowa i będąc na fali popularności w 2016 roku wzięła udział w pierwszej edycji odświeżonej formuły programu TVN "Agent - Gwiazdy". Wówczas wystartowała jej kariera telewizyjna - w 2017 roku poprowadziła program Polsatu "Supermodelka Plus Size", a to otworzyło jej drzwi do śniadaniówki TVP2 "Pytanie na śniadanie", gdzie była gospodynią od 2018 roku do 2020. Niedawno w nieprzyjemnych okolicznościach została zwolniona, a jej miejsce zajęła Katarzyna Cichopek. Gonzales Perea z zaangażowaniem prowadzi swój Instagram; jej pasją jest moda, dlatego dużo treści wiąże się właśnie z tą tematyką.

Klaudia El Dursi - 599tys. obserwujących

Klaudia El Dursi w przebojowy sposób pojawiła się w programie TVN "Top Model" w 2019 roku. Otrzymała "złoty bilet" i tym samym stała się groźną konkurentką dla pozostałych uczestników. Stacja dostrzegła i doceniła jej rosnącą popularność, dlatego na początku 2020 roku wystartowało nowe reality show "Hotel Paradise", którego prowadzącą została El Dursi. Widzowie entuzjastycznie przyjęli projekt, dlatego jesienią ruszyła druga edycja serii. Kobieta na fotografiach umieszczanych na Instagramie pozuje w różnorodnych kreacjach, często bardzo skąpych. Prezenterka publikuje również zdjęcia z mężem i dziećmi, podkreślając, jak ważne miejsce zajmują w jej życiu.

Marcelina Zawadzka - 581 tys. obserwujących

Marcelina Zawadzka w 2011 roku zwyciężyła w finale Miss Polonia, a następnie reprezentowała nasz kraj w konkursie Miss Universe 2012 - zakwalifikowała się do pierwszej szesnastki. Później na stałe zagościła w telewizji. Od 2013 roku pracuje jako prezenterka - prowadziła programy: "Projektanci na start", "Dendżer". Od 2015 roku współprowadzi "Pytanie na śniadanie". Co ciekawe, była też gospodynią konkursów cukierniczych "Bake Off - Ale ciacho!", "Bake Off Junior". Nie zabrakło jej także w talent show "The Voice of Poland", w którym wspierała uczestników. Kobieta na Intagramie dzieli się z fanami pozytywną energią i wnikliwymi przemyśleniami.

Agnieszka Woźniak-Starak - 534 tys. obserwujących

Agnieszka Woźniak-Starak od lat figuruje jako twarz polskiej telewizji. Od 2005 współpracowała z TVP. Na przestrzeni lat była gospodarzem takich programów jak: "Kawa czy herbata?", "Pytanie na śniadanie", "Bitwa na głosy". Następnie przeszła do konkurencyjnej telewizji TVN i sprawdzała się w roli prowadzącej przy "Dzień dobry TVN" (wakacje 2013 i 2014), "Aplauz, aplauz!" (2015) oraz "Ameryka Express" (2016-2018). Woźniak-Starak nie stroniła od wyzwań, a teraz po przerwie powróciła do śniadaniowego formatu i w duecie z Ewą Drzyzgą prowadzi "Dzień dobry TVN". Występy nowych gospodyń są na bieżąco komentowane przez gorliwych fanów. Dziennikarka jest aktywna na Instagramie; głównie dzieli się z fanami swoimi pasjami, przemyśleniami oraz dobrym słowem. 

Kinga Rusin - 522 tys. obserwujących

Kinga Rusin w latach 1997-2020 była związana z telewizją TVN. Sławę przyniosła jej rola prowadzącej w programach: "Wizjer TVN" (1997-2000), "Dzień dobry TVN" (2005-2020). Niedawno pożegnała się z tym drugim formatem i w sieci aż zawrzało. Nikt nie spodziewał się odejścia czołowej gospodyni. Od lat zmieniali się jej ekranowi partnerzy, a ona zdążyła stać się wizytówką tej śniadaniówki. Rusin aktywnie poświęca się prowadzeniu własnego profilu na Instagramie. Kontrowersje wywołała za sprawą umieszczenia fotografii, na którym widnieje razem z popularną piosenkarką - Adele. Dziennikarka opisała wówczas prywatną imprezę z udziałem gwiazd. Zamiast słów uznania, na kobietę wylała się fala hejtu. Obecnie prezenterka stwierdziła, że potrzebuje zmiany i odejście od TVN-u zapoczątkuje jej małą rewolucję.  

Aleksandra Góra

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL