Reklama

Kanały filmowe zyskują widzów

AXN utrzymał w październiku pozycję najpopularniejszego kanału filmowego. Drugie miejsce należało do stacji Kino Polska oraz Comedy Central.

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym była w minionym miesiącu stacja AXN, która zwiększyła widownię z 0,66 proc. do 0,70 proc. - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce należało do stacji Kino Polska oraz Comedy Central, które zainteresowały w październiku po 0,45 proc. widowni (odpowiednio 0,37 proc. oraz 0,31 proc. przed rokiem).

W październikowym rankingu 30 najpopularniejszych kanałów znalazły się jeszcze dwie stacje filmowe: 13th Street Universal (do 13 września br. Hallmark - więcej na ten temat pod linkiem), który zdobył 0,36 proc. udziału w rynku (0,33 proc. przed rokiem) oraz Polsat Film - 0,29 proc. udziału w rynku (0,25 proc. w październiku 2009 r.).

Reklama

W październiku br. w zestawieniu TOP30 zabrakło stacji filmowej Ale Kino, którą w analogicznym okresie 2009 r. oglądało 0,26 proc. telewidzów.

Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 do 31 października 2010 roku oraz od 1 do 31 października 2009 roku.

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: AXN | Comedy Central
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy