"Kabaret na żywo": Jakie są polskie reklamy?
Ponad 8,78 mld zł wydano w ubiegłym roku na reklamy w Polsce, a w każdej godzinie programu telewizyjnego może być nawet 12 minut reklam. Nic więc dziwnego, że kwestie płatnych ogłoszeń zainteresowały satyryków.
Reklamie właśnie jest poświęcony najnowszy odcinek "Kabaretu na żywo".
Statystyki wskazują, że lekarstwa i suplementy diety to jedne z najczęściej reklamowanych w Polsce produktów, a przeciętny Kowalski łyka najwięcej pastylek w Europie. Opowiedzą o tym Michał Zenkner i Bartosz Klauziński z Kabaretu K2.
Obejrzymy też, jak duet Marian i Hela, czyli Waldemar Sierański i Leszek Malinowski z kabaretu Koń Polski, będą dociekać, co mają na myśli twórcy popularnych spotów reklamowych.
Jeśli jednak nie uda im się tego wyjaśnić, z pomocą przyjdzie widzom z pewnością Stanisław Tym z okolicznościowym monologiem. Artyści z Kabaretu Zachodniego pozwolą publiczności zajrzeć za kulisy pracy coacha, czyli trenera rozwoju osobistego.
Swoje trzy grosze do dyskusji o kondycji rynku reklamowego wtrącą też członkowie Kabaretu Kałasznikof oraz gospodarze wieczoru: Katarzyna Zielińska oraz Formacja Chatelet.
Muzyczną gwiazdą widowiska będzie Michał Szpak, finalista Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 i zdobywca Telekamery "Tele Tygodnia" 2018 w kategorii "juror" (zasiadał w jury show "The Voice of Poland").
Kolejny odcinek "Kabaretu na żywo" w niedzielę, 13 maja, wieczorem w telewizji Polsat.