Reklama

"Kabaret na żywo": Jakie są polskie reklamy?

Ponad 8,78 mld zł wydano w ubiegłym roku na reklamy w Polsce, a w każdej godzinie programu telewizyjnego może być nawet 12 minut reklam. Nic więc dziwnego, że kwestie płatnych ogłoszeń zainteresowały satyryków.

Ponad 8,78 mld zł wydano w ubiegłym roku na reklamy w Polsce, a w każdej godzinie programu telewizyjnego może być nawet 12 minut reklam. Nic więc dziwnego, że kwestie płatnych ogłoszeń zainteresowały satyryków.
Adam Małczyk i Michał Pałubski z Formacji Chatelet poprowadzą program "Kabaret na żywo" /AKPA

Reklamie właśnie jest poświęcony najnowszy odcinek "Kabaretu na żywo".

Statystyki wskazują, że lekarstwa i suplementy diety to jedne z najczęściej reklamowanych w Polsce produktów, a przeciętny Kowalski łyka najwięcej pastylek w Europie. Opowiedzą o tym Michał Zenkner i Bartosz Klauziński z Kabaretu K2.

Obejrzymy też, jak duet Marian i Hela, czyli Waldemar Sierański i Leszek Malinowski z kabaretu Koń Polski, będą dociekać, co mają na myśli twórcy popularnych spotów reklamowych.

Jeśli jednak nie uda im się tego wyjaśnić, z pomocą przyjdzie widzom z pewnością Stanisław Tym z okolicznościowym monologiem. Artyści z Kabaretu Zachodniego pozwolą publiczności zajrzeć za kulisy pracy coacha, czyli trenera rozwoju osobistego.

Reklama

Swoje trzy grosze do dyskusji o kondycji rynku reklamowego wtrącą też członkowie Kabaretu Kałasznikof oraz gospodarze wieczoru: Katarzyna Zielińska oraz Formacja Chatelet.

Muzyczną gwiazdą widowiska będzie Michał Szpak, finalista Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 i zdobywca Telekamery "Tele Tygodnia" 2018 w kategorii "juror" (zasiadał w jury show "The Voice of Poland").

Kolejny odcinek "Kabaretu na żywo" w niedzielę, 13 maja, wieczorem w telewizji Polsat.


To i Owo
Dowiedz się więcej na temat: kabaret | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy