Reklama

"Julię" ogląda 2,15 mln osób

Nowy serial "Julia", który na antenie TVN zadebiutował 2 stycznia, ogląda średnio 2,15 mln widzów. Produkcja zastąpiła w telewizyjnej ramówce stacji "Prosto w serce".

Bohaterów serialu grają: Julia Rosnowska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Krystian Wieczorek, Michał Lewandowski oraz Bartosz Obuchowicz.

Pierwsze pięć odcinków serialu, który nadawany jest od poniedziałku do piątku w godz. 17.55-18.25 oglądało średnio 2,15 mln osób, a udział TVN w rynku w trakcie emisji serialu kształtował się na poziomie 15,62 proc. w grupie 4+. Natomiast w komercyjnej grupie 16-49 TVN osiągnął 821 tys. widzów i15,62 proc. udziału w rynku.

W trakcie emisji serialu "Julia" TVN jest dla widzów stacją trzeciego wyboru. Największą widownią w czasie tym antenowym cieszy się TVP1, którą ogląda średnio 3,40 mln osób (m.in. "Plebania", "Klan"), przy udziale stacji w rynku 24,26 proc.

Reklama

Drugą pozycję zajmuje Polsat (m.in. "Pierwsza miłość") z widownią liczącą 2,72 osób i udziałem w rynku 19,44 proc, a za nim znalazł się TVN - 2,15 mln telewidzów, 15,39 proc. udziału w rynku. Najmniejszym zainteresowaniem cieszy się TVP2 (min. "Panorama"), którą ogląda 1,93 mln osób, przy udziale stacji w rynku na poziomie 13,78 proc.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

MediaRun.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy