Ich Troje lepsi od Sopotu
Weekend obfitował w telewizyjne koncerty. Bitwę o oglądalność wygrał Polsat, który transmitował jubileuszowy koncert z okazji 10-lecia Ich Troje.
Nadawany z Kielc koncert grupy Michała Wiśniewskiego miał prawie 30% udziału w rynku w grupie docelowej 16-49 lat i 24,8% w grupie 4+. Przed ekranami zasiadło ponad 3,5 miliona widzów (żródło AGB NMR).
Z kolei odbywający się przez trzy dni Sopot Festival (TVN) przyciągnął 14% w grupie 16-49 i 12,7% w grupie 4+ (1,68 mln widzów). Te wyniki to średnia ważona dla 3-dniowej imprezy.
Lepiej od festiwalu wypadły także "Przeboje Jedynki", emitowane w TVP1 (15,62% w grupie 16-49 i 22,07% w grupie 4+, 2,74 mln widzów) oraz dwójkowe "Hity na czasie" (16,15% w grupie 16-49 i 15,54% w grupie 4+, 2,36 mln widzów).
Zobacz teledyski Ich Troje na stronach INTERIA.PL.