Reklama

"Heroes": Udany debiut w TVP1

Pierwsze spotkanie polskich widzów z serialem "Herosi" ("Heroes") można określić jako udane. Debiutujący w polskiej telewizji film wzbudził zainteresowanie 2 mln 939,74 tys. widzów. Nie jest to co prawda wynik porównywalny z "Ranczem" czy "Światem według Kiepskich", ale nowy serial poradził sobie lepiej niż np. "Skazany na śmierć".

Już wkrótce przekonamy się czy czwartkowa premiera zdołała zapewnić "Herosom" stałą i liczną widownię. Trzeba podkreślić, że trzy miliony widzów na początek to całkiem niezły wynik.

Na miejscu pierwszym wśród najchętniej oglądanych programów przez Polaków jest oczywiście... "M jak Miłośc". Jednak tutaj mała niespodzianka. Widownia spadła poniżej ośmiu milionów.

W ubiegłym tygodniu serial "M jak Miłość" zgromadził 7 mln 612,16 tys. widzów. W porównaniu z poprzednim zestawieniem (8 mln 476,35 tys.) wygląda to, jak na bezwzględnego ulubieńca publiczności, raczej słabo.

Reklama

Tuż za faworytem znajduje się jak tydzień temu "Ranczo", z wynikiem 6 mln 233,66 tys. widzów. Sytuacja na dwóch pierwszych pozycjach zestawienia nie zmienia się zatem już od kilku miesięcy.

Duże zainteresowanie wzbudziła czwartkowa projekcja "Nie ma mocnych". Film przyciągnął przed telewizory 4 mln 531,7 tys. widzów.

Ostatni, przepełniony gwiazdami odcinek "Jak Oni śpiewają" zgromadził publiczność w liczbie 3 mln 280,13 tys. osób. Jak widać widownia tego programu nie zależy od ilości gwiazd do niego zaproszonych. Dla porównania w zeszłym tygodniu widownia była liczniejsza - 3 mln 739,6 tys. widzów.

Kolejny odcinek "Magdy M.", wyemitowany 15 maja, wzbudził zainteresowanie wśród 2 mln 792,48 tys. widzów.

Cieszy fakt, iż emisja filmu "Pręgi" zgromadziła przed telewizorami niewiele mniej, bo 2 mln 733,34 tys.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | uda | nowy serial | serial | film | debiut | TVP1 | Herosi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy