"Fakty" wyprzedziły "Wiadomości"
"Fakty" okazały się najchętniej oglądanym programem informacyjnym w marcu.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, informacyjny magazyn telewizji TVN zanotował w ubiegłym miesiącu średnią oglądalność na poziomie 4,5 mln widzów, wyprzedzając tym samym swojego największego konkurenta - "Wiadomości" - o 55 tys. widzów.
Fakty okazały się lepsze od serwisu TVP1 także pod względem odbiorców w najbardziej atrakcyjnej grupie wiekowej: 16-49. Przyciągając średnio 1,596 mln odbiorców, wyprzedziły "Wiadomości" o 71 tys. widzów.
Trzecim najchętniej oglądanym przez Polaków serwisem informacyjnym był w marcu "Teleexpress", który śledziło średnio 3,9 mln odbiorców.
Na czwartym miejscu znalazły się "Wydarzenia". Magazyn telewizji Polsat oglądało 2,7 mln widzów.
Najmniejszą widownię gromadziła w marcu "Panorama". Serwis informacyjny TVP2 miał średnią oglądalność na poziomie 1,3 mln widzów.