Reklama

"Fakty" gonią "Wiadomości"

W czerwcu wśród serwisów informacyjnych największą widownię gromadziły "Wiadomości", natomiast "Fakty" miały większy udział w rynku.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, liderem wśród serwisów informacyjnych był w poprzednim miesiącu program TVP1.

W dniach 1-29 czerwca gromadził on przed telewizorami średnio 3,57 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 31,76 proc.

W tym samym miesiącu 2009 r. "Wiadomości" miały większą widownię - oglądało je średnio 3,59 mln osób przy 31,40 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w czerwcu "Fakty", które przyciągnęły do TVN średnio 3,55 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 35,15 proc. (3,26 mln i 31,39 proc. w 2009 roku).

Reklama

Pierwszą trójkę uzupełnił "Teleexpress" z 3,07 mln widzów i 36,80 proc. udziału w rynku (3,38 mln i 41,67 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 1,93 mln osób oraz "Panorama" telewizyjnej Dwójki (o godz. 18:00) z 1,42 mln widzów.

W czerwcu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 19,67 proc. i 16,01 proc. udziału w rynku (20,14 proc. i 13,44 proc. w tym samym miesiącu 2009 roku).

Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 do 29 czerwca 2010 roku oraz od 1 do 29 czerwca 2009 roku.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: 'Fakt' | "Fakt" | faktu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy