Reklama

"Dzień Dobry TVN" śniadaniowym liderem

W styczniu 2010 roku walkę o widza wśród śniadaniowych programów telewizyjnych wygrał "Dzień Dobry TVN", który miał o kilkaset tysięcy większą widownię od konkurentów z Telewizji Polskiej.

Średnia widownia programu "Dzień Dobry TVN" wyniosła w styczniu ponad 802 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Magazyn można oglądać codziennie między 8:30 a 11:00.

Reklama

Program telewizji TVN miał o ponad 120 tys. odbiorców lepszą widownię od "Pytania na śniadanie" (TVP2) oraz o prawie 315 tys. więcej widzów od "Kawy czy herbaty?" (TVP1).

Śniadaniowe programy Telewizji Polskiej emitowane są tylko w dni robocze.

Media2.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje