Reklama

"Dzień Dobry TVN" najlepszy

Ponad półtora miliona widzów ogląda programy śniadaniowe w polskiej telewizji. Liderem pod tym względem pozostaje "Kawa czy herbata" (TVP1). W paśmie po godzinie 8:30 prowadzi jednak "Dzień Dobry TVN".

Z danych AGB Nielsen Media Research za drugi tydzień września (od 7 do 13 września 2009 roku) wynika, że największą popularnością wśród programów śniadaniowych cieszy się nadawana przez telewizyjną Jedynkę od 6 rano"Kawa czy herbata". Program ogląda średnio ponad 628 tys. widzów.

Jednak prawdziwy pojedynek o widza ma miejsce po godzinie 8.30, gdy rozpoczyna się "Dzień Dobry TVN", a kwadrans później "Pytanie na śniadanie" w TVP2.

Biorąc pod uwagę średnią oglądalność za cały tydzień wygrywa "Dzień Dobry TVN", głównie dzięki dobrym wynikom programów weekendowych (w niedzielę jego oglądalność przekroczyła milion widzów).

Reklama

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) także prowadzi śniadaniowy program telewizji TVN, który ogląda prawie 262 tys. widzów. Na drugiej pozycji plasuje się "Kawa czy herbata" (234 tys. widzów), na trzeciej "Pytanie na śniadanie" (ponad 170 tys. widzów).

Media2.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy