Reklama

"Dzień Dobry TVN" najlepsze

W grudniu 2009 roku najwięcej widzów przed telewizorami gromadził śniadaniowy program "Dzień Dobry TVN", który pod względem liczby odbiorców pokonał konkurentów z Telewizji Polskiej. Niespodziewanie, świetny wynik zanotował także "Poranek TVN24", który średnio oglądało sporo ponad 100 tys. osób.

W ostatnim miesiącu 2009 roku program "Dzień Dobry TVN" zanotował średnią oglądalność na poziomie prawie 784,5 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

"Pytanie na śniadanie" telewizyjnej Dwójki zanotował o 147 tys. mniejszą widownię od programu TVN, z kolei widownia "Kawa czy herbata" TVP1 była jeszcze o kolejne 100 tysięcy osób niższa.

Wyniki oglądalności za grudzień 2009 (na podstawie danych AGB Nielsen Media Research):

"Dzień Dobry TVN" (TVN) - 784 tys. widzów

"Pytanie na śniadanie" (TVP2) - 637 tys. widzów

Reklama

"Kawa czy herbata?" (TVP1) - 540 tys. widzów

"Poranek TVN24" (TVN24) - 169 tys. widzów

"Nowy dzień" (Polsat News) - 11 tys. widzów

Media2.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy