Druga edycja "Supernianii"
W lutym rozpoczęły się zdjęcia do drugiej edycji popularnego programu "Superniania". Kolejne zmagania Doroty Zawadzkiej z niesfornymi dziećmi i ich rodzicami widzowie zobaczą jesienią.
Rozpoczęcie zdjęć poprzedziła rekrutacja, która ruszyła jeszcze w czasie emisji pierwszej serii na antenie telewizji TVN.
"Ilość zgłoszeń do drugiej edycji nie była wcale większa niż w przypadku pierwszej edycji. Były to te same proporcje" - powiedziała portalowi Wirtualne Media Małgorzata Łupina, producentka "Supernianii".
Coraz częściej zdarza się, że po emisji programu w TVN wiele osób zgłasza się po pomoc do samej Supernianii.
"Wierzą, że tylko ona może im pomóc, bo byli już u kilku psychologów i Dorota jest ostatnia deską ratunku" - dodaje producentka.
Widzów w nowej serii, która liczyć będzie 12 odcinków, czeka sporo niespodzianek. Małgorzata Łupina zdradziła, że będą nowe metody wychowawcze i... "kontrowersyjne przypadki".
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualne Media wynika, iż program "Superniania" co tydzień oglądało średnio 2,57 mln osób, czyli niemal co piąty telewidz mający włączony o tej porze telewizor, zaś w grupie wiekowej 16-49 lat był to prawie co czwarty widz.
Wśród widzów "Supernianii" dominowały kobiety, osoby w wieku 25 - 29 lat, 50 - 54 lat oraz powyżej 60. lat, mieszkańcy najmniejszych i największych miast oraz wsi, a także ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.
Dorota Zawadzka - polska Superniania - jest pedagogiem oraz psychologiem rozwojowym z 15 letnim doświadczeniem zawodowym. Przez 12 lat była wykładowcą na Wydziale Psychologii UW. Przez kilka lat równolegle prowadziła wykłady w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, w której wykłada do dziś. Współpracuje z Komitetem Ochrony Praw Dziecka, jest członkinią kapituły konkursu "Świat przyjazny dziecku". Praktykę pedagogiczną zdobywała także opiekując się dziećmi jako niania. Sama jest matką dwójki dzieci.
Polski program powstał w oparciu o amerykański hit telewizyjny "Supernanny". Obecnie program wyświetlany jest w około 50 kanałach telewizyjnych na świecie. Większość z nich emituje amerykańską wersję reality-show z dubbingiem.