Reklama

Dorota Wellman: 300 tys zł na cele charytatywne

Dorota Wellman zapowiedziała, że honorarium za udział w kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl przekaże na cele charytatywne.

Dorota Wellman zapowiedziała, że honorarium za udział w kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl przekaże na cele charytatywne.
Dorota Wellman w reklamie Lidla /YouTube

Udział prezenterki stacji TVN w reklamach Lidla spotkał się z krytyką stowarzyszenia Klub Jagielloński, które zaapelowało do Wellman w liście otwartym.

"Pani zaangażowanie w kampanie reklamowe, jako osoby powszechnie znanej z wrażliwości społecznej, może być przez wielu konsumentów traktowane również jako swoiste świadectwo odpowiedzialności społecznej firmy, w której kampanii Pani występuje. Zwracamy się zatem do Pani z prośbą o życzliwe o rozważenie wskazanych wątpliwości. Być może nawet najszlachetniej wydane pieniądze zarobione w kampanii reklamowej nie są warte uwiarygodniania wśród konsumentów firmy, której działania budzą zarówno poważne wątpliwości co do szeroko pojmowanych kosztów społecznych oraz powszechne wątpliwości natury etycznej" - brzmi treść otwartego listu Klubu Jagiellońskiego do Doroty Wellman.

Reklama

Dziennikarka zapowiedziała, że honorarium za udział w kampanii reklamowej Lidla przeznaczy na cele charytatywne. 100 tys. złotych zasili konto Fundacji TVN, dwukrotnie większa kwota trafi do innych, nieokreślonych na razie instytucji ("hospicja, szpitale dla dzieci").

Dorota Wellman dołączyła do Karola Okrasy, który przez ostatnie trzy lata reklamował Lidla z duecie z Pascalem Brodnickim.

Kampania, której początek zaplanowano na czwartek, 3 września, będzie utrzymana w konwencji talk show "Dorota, Karol i Goście".  Co tydzień dziennikarka i kucharz będą rozmawiać ze znanymi gośćmi o gotowaniu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dorota Wellman
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy