"Dom z papieru": Krzysztof Piątek reklamuje serial Neflixa!
1 czerwca, w przerwie sobotniego meczu finałowego Ligi Mistrzów, Netflix zamieścił na Twitterze wpis: "Przerywamy ten mecz, by przedstawić naszą drużynę napastników". Dodał także nietypowy zwiastun 3. sezonu hiszpańskiego serialu "Dom z papieru".
Obsada serialu "Dom z papieru" zaprezentowana została na zwiastunie podobnie jak na meczu piłkarskim - w tle słyszymy melodię zbliżoną do hymnu Ligi Mistrzów.
Ostatnim "zawodnikiem" okazuje się być właśnie Łukasz Piątek, który wykonuje swoją charakterystyczną "cieszynkę rewolwerowca".
"Prawdziwa gra zaczyna się w lipcu" - głosi hasło reklamowe. Spot przeplatany jest fragmentami scen z 3. sezonu "Domu z papieru".
Internauci byli pozytywnie zaskoczeni tą formą promocji. "Piątek w sobotę - tak czasem bywa w weekendy" - odpowiedział im Netflix w komentarzu.
Spot wyemitowała też Telewizja Polska, która w TVP1 transmitowała finałowe spotkanie Ligi Mistrzów.
"Dom z papieru" opowiada o ośmiorgu przestępcach, którzy barykadują się z zakładnikami w hiszpańskiej mennicy. W międzyczasie geniusz wśród złodziei manipuluje policją, by zrealizować swój plan.
Najnowszy sezon popularnego hiszpańskiego serialu pojawi się na Netflixie 19 lipca 2019 roku.