Reklama

Danuta Stenka nie porwała widzów

Najnowsza produkcja serialowa TVP2 - "Instynkt" - przyciągała przed telewizory mniej widzów niż propozycje stacji konkurencyjnych.

Dwójka rozpoczęła emisję serialu "Instynkt" 3 marca br. Premierowe odcinki nadawane były w czwartki o godz. 21.45. Stacja wyemitowała 13 epizodów, które zgromadziły przed odbiornikami w ciągu minuty średnio 1,53 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 11,66 proc.

Dwójka była stacją ostatniego wyboru wśród czterech największych nadawców telewizyjnych w czwartkowe wieczory. Pierwsze miejsce należało do Jedynki, która przyciągała przed telewizory średnio 2,64 mln widzów, 20,15 proc. widowni (m.in. "Sprawa dla reportera"). Drugie miejsce zajął w tym paśmie Polsat z 17,71 proc. udziału w rynku, 2,32 mln widzów (m.in. "Hotel 52" i "Szpilki na Giewoncie"). Natomiast TVN zajmuje trzecią pozycję z udziałem w rynku na poziomie 14,51 proc., 1,90 mln widzów (m.in. pasmo filmowe).

Reklama

Dwójka podczas nadawania serialu "Instynkt" zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich około 8 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Serial "Instynkt" opowiada o pani detektyw, która rozwiązuje zawikłane zagadki. Jak przystało na kobietę, główna bohaterka serialu "Instynkt", Anna Oster (w tej roli Danuta Stenka), kieruje się przede wszystkim swoim szóstym zmysłem. Każdy kolejny odcinek serialu "Instynkt" jest całkowicie nową opowieścią.

Jeśli chcesz znaleźć więcej informacji o telewizyjnych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Nie przegap swoich ulubionych seriali. Wszystkie znajdziesz w naszym programie telewizyjnym!

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: TVP2 | widzowie | Instynkt | Danuta Stenka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy