Reklama

Comedy Central Polska: Kampania przeciwko nierównościom społecznym

Comedy Central Polska rozpoczęła 9 marca akcję "Comedy Central ratuje świat". Stacja pokaże pięć odcinków formatu, w którym poruszane są kwestie nierówności społecznych.

Comedy Central Polska rozpoczęła 9 marca akcję "Comedy Central ratuje świat". Stacja pokaże pięć odcinków formatu, w którym poruszane są kwestie nierówności społecznych.
Kinga Kosik-Burzyńska i Michał Meyer w akcji Comedy Central /materiały prasowe

Seria "Comedy Central ratuje świat" składa się z pięciu odcinków, w których znani komicy i aktorzy komediowi rozmawiają m.in. o homofobii, seksizmie i dyskryminacji ze względu na wiek.

Cykl ruszył 9 marca, a kolejne odcinki będą miały premierę w kolejne wtorki.

Kampania będzie emitowana w internecie, na YT oraz platformach społecznościowych Comedy Central. W produkcji wzięli udział m.in. Ewa Błachnio, Kinga Kosik-Burzyńska, Agnieszka Matan, Ola Petrus, Rafał Rutkowski, Michał Meyer i Tomasz Jachimek.

Poza regularnymi odcinkami powstał materiał zza kulis, w którym artyści opowiadają o wyzwaniach, z jakimi mierzyli się na planie.

"Nie bez przyczyny wybraliśmy Comedy Central do naszej najnowszej kampanii społecznej. Humor, ironia i przełamywanie barier są wpisane w DNA marki. (...) Zaproszeni artyści są autentyczni i w charakterystyczny dla siebie sposób mówią o tym, co zrobić, by świat był lepszy, przyjaźniejszy i bardziej radosny" - komentuje Daniel Reszka, VP Comedy & Entertainment and Youth & Music Brands CEE ViacomCBS.

Reklama

ViacomCBS od lat podejmuje działania na polu walki z nietolerancją i nierównością dotykającą wielu grup społecznych. Przypomnijmy, że październiku 2020 roku ViacomCBS ogłosił w Polsce inicjatywę "No diversity, no commision" mającą na celu promowaniu różnorodności, równości i integracji.

 

 

 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Comedy Central
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy