Reklama

"Big Brother": Tysiące zgłoszeń do kolejnej edycji

Do jesiennej edycji "Big Brothera" zgłosiło się już niemal 10 tysięcy osób. Tylu Polaków chce powtórzyć sukces Magdy Wójcik.

Jak dowiedział się portal wirtualnemedia.pl, już niemal 10 tys. osób jest zainteresowanych zamieszkaniem w domu naszpikowanym kamerami. To wynik dwukrotnie wyższy niż w analogicznym okresie trwania castingów przy wiosennej edycji show - wówczas po niemal dwóch pierwszych tygodniach do programu zgłosiło się 5 tys. osób, a łącznie w ciągu całego okresu trwania castingów - 15 tysięcy. Ten wynik też z pewnością zostanie pobity, ponieważ castingi mają potrwa jeszcze kilka tygodni.

Przypomnijmy, że już 12 czerwca oficjalnie poinformowano, że powstanie druga (siódma od 2001 roku) edycja reality show "Big Brother". Wyniki pierwszego sezonu okazały się dla stacji TVN7 tak zadowalające, że podjęto decyzję o kontynuowaniu formatu. Nowe odcinki pojawią się już we wrześniu. 

Reklama

Aby móc wziąć udział w castingu, należy mieć ukończone 18 lat (jeśli w trakcie castingów kandydat nie jest jeszcze pełnoletni, musi pojawić się z rodzicem lub opiekunem prawnym) i posiadać polskie obywatelstwo (bez względu na miejsce zamieszkania) lub być obcokrajowcem przebywającym w Polsce legalnie. Zgłoszenie trzeba wypełnić osobiście, nie można zgłaszać innych osób.

Na wiosnę reality show "Big Brother" powrócił na antenę po jedenastu latach przerwy. Premierowy odcinek "Big Brother Arena" - wyemitowany 17 marca - okazał się absolutnym hitem TVN7. Obejrzało go 2,23 mln osób. Finałowy odcinek show został wyemitowany trzy miesiące później - 16 czerwca. Śledziło go 1,14 mln widzów. Zwycięzcą programu została Magda Wójcik.

Według danych opublikowanych przez portal wirtualnemedia.pl po nieco ponad miesiącu główne emisje "Big Brothera" o godzinie 20:00 oglądało średnio 856 tys. widzów, a "Big Brother Nocą" - 221 tys. osób. Program znacząco podniósł widownię stacji TVN7.

"To z pewnością sukces w wynikach TVN7. Reality show utrzymuje stabilny, wysoki udział w rynku. Dzięki programowi stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału - przy starcie programu zgromadziliśmy ponad dwa miliony widzów" - komentowała w rozmowie z wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa Siódemki.

Pod koniec zakończonej niedawno edycji show, do domu Wielkiego Brata weszła Karolina Włodarska, która będzie jedną z uczestniczek kolejnej edycji programu.

***Zobacz materiały o podobnej tematyce***


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Big Brother 2019
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy