Reklama

Bądź jak Święty Mikołaj

"Nie powinno się spędzić ani jednego dnia w życiu bez uczynienia komuś dobra" - tak Jarosław Gugała zachęca do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego.

Już po raz czwarty bierze pan udział w Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Czy to jest dla pana ważne przedsięwzięcie?

Reklama

Jarosław Gugała: - Oczywiście! Za każdym razem zbieramy więcej pieniędzy - w ubiegłym roku była to suma 2 000 999,58 zł - które przekazywane są na szczytny cel. W dzisiejszych czasach jest to bardzo ważne i bardzo chętnie się w to angażuję.

Jak pan ocenia dobroczynność Polaków?

- Myślę, że jest ona na dobrym poziomie. Tyle, że my lubimy pomagać w różnorakich akcjach. A przydałoby się więcej dobroczynności codziennej, sąsiedzkiej. Każdy z nas, rozglądając się wokół, z pewnością znajdzie kogoś, komu potrzebna jest pomóc. Niekoniecznie w postaci pieniędzy. Można komuś pomóc, poświęcając mu trochę czasu, coś organizując. Brakuje nam przekonania, że nie powinno się spędzić ani jednego dnia w życiu bez uczynienia komuś dobra.

Czy wierzy pan w świętego Mikołaja?

- Święty Mikołaj był postacią prawdziwą, więc to nie jest kwestia wiary. Był jednym z ojców Kościoła, myślicielem i działaczem. Potrafił przezwyciężyć swoje słabości i stał się symbolem dobroczynności. Los tego człowieka pokazuje, czym jest prawdziwa dobroć oraz że my, ludzie, jesteśmy w stanie zrobić bardzo wiele dobrego.

A czy zdarza się panu przebierać za św. Mikołaja?

- Kiedyś się przebierałem, gdy jeszcze moje dzieci były małe. Ostatnio nie miałem okazji, ale gdyby mnie ktoś poprosił, chętnie bym się przebrał, bo nie wyobrażam sobie do spełnienia wspanialszej roli.

Proszę nam wytłumaczyć, dlaczego warto obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy?

- Całkowity dochód z tych reklam - nie część, nie żaden odpis, ale wszystko - przekazujemy na pomoc dla chorych dzieci, które inaczej nie miałyby szansy na przeżycie. Tych dzieci jest naprawdę dużo i potrzeby są ogromne. Dlatego ważne jest, żeby widzów było jak najwięcej.

- A jest to bardzo prosta rzecz. Wystarczy trochę wcześniej, przed 'Wydarzeniami' o 18:45, włączyć telewizor. Im więcej z nas obejrzy te reklamy, tym więcej zbierzemy pieniędzy. To naprawdę niewielki wysiłek.

Rozmawiała Marta Uler

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Super TV

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: mikolaj | Nie | święty

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje