Reklama

Bądź jak Kloss... Kampania abonamentowa TVP

Trwa kampania abonamentowa Telewizji Polskiej zachęcająca do skorzystania z 10% zniżki w rocznej opłacie abonamentowej, która inspirowana jest kultowym serialem "Stawka większa niż życie".

Widzowie TVP mogą zobaczyć kolejną odsłonę reklamy, promującej opłatę abonamentową ze zniżką, z udziałem ulubionych bohaterów - tym razem zmierzyli się ze sobą Kapitan Kloss (Stanisław Mikulski) i Sturmbannführer Brunner (Emil Karewicz).

Kampania ruszyła 26 grudnia 2013 r. i potrwa do 25 stycznia 2014 r. Jest realizowana na antenach Telewizji Polskiej, w prasie oraz radiu.

Celem kampanii jest zachęcenie do skorzystania z 10% zniżki w rocznej opłacie abonamentowej przy dokonaniu opłaty do 25 stycznia 2013 a tym samym zachęcanie osób opłacających abonament do uiszczania opłaty abonamentowej za cały rok z góry.

Reklama

Kampania jest kontynuacją pomysłu wykorzystania fragmentów znanych filmów, w których oryginalny obraz połączony jest z głosem lektorskim informującym o promocji. Poprzednie odsłony spotów były realizowane w oparciu o fragmenty "Hydrozagadki" i "Wniebowziętych" Andrzeja Kondratiuka.

Zobacz, jak Kloss i Brunner zachęcają do płacenia abonamentu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Stawka większa niż życie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy