Reklama

"40 kontra 20": Widzowie dopisali? Będzie druga edycja?

Zakończyła się pierwsza polska edycja randkowego show emitowanego w TVN Siedem. Ile osób oglądało program "40 kontra 20"? Będzie drugi sezon?

Zakończyła się pierwsza polska edycja randkowego show emitowanego w TVN Siedem. Ile osób oglądało program "40 kontra 20"? Będzie drugi sezon?
Bohaterki pierwszej polskiej edycji programu "40 kontra 20" (screen z odcinka) /materiały prasowe

W programie "40 kontra 20" dwóch mężczyzn - starszy i młodszy - rywalizowało ze sobą o względy kilkunastu kobiet w różnych grupach wiekowych.

Program emitowany był w TVN Siedem od 28 czerwca do 23 sierpnia 2021 roku. Zdjęcia realizowano na Krecie.

"40 kontra 20": Oglądalność

Pierwszą edycję randkowego show oglądało średnio 289 tys. widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się finałowy odcinek - obejrzało go 444 tys. osób. Nie jest to rewelacyjny wynik, stacja w czasie emisji show wypadła gorzej do swej konkurencji.

Jednak, jak informują Wirtualnemedia.pl, na premierę czeka już drugi sezon. Grupa TVN Discovery nakręciła od razu dwie edycje, jednak nie podjęto jeszcze decyzji, kiedy widzowie obejrzą nowy sezon.

Reklama

Męskimi bohaterami show byli tancerz Robert Kochanek, znany z udziału w programie "Taniec z Gwiazdami" oraz Bartosz Andrzejczak, II vice Mister Polski 2019.

W finałowym odcinku "40 kontra 20" wystąpiły: Patrycja i Iza - ulubienice Bartka, a także Marta, Beata i Kinga - faworytki Roberta. W ostatecznych zmaganiach każdy z uczestników musiał mieć dwie partnerki, dlatego z programu musiała odpaść Marta. 

Niewielkim zaskoczeniem był fakt, że Bartek wybrał Patrycję, z którą budował silną relację już od kilku tygodni. Z kolei decyzja Roberta nie była już tak łatwa do przewidzenia. Musiał dokonać wyboru między 49-letnią Beatą i 25-letnią Kingą. Ostatecznie uczestnik wybrał Kingę, choć wcześniej dochodziło między nimi do spięć.

Czy TVN Siedem jest zadowolona z oglądalności programu? "'40 kontra 20' to nowy format Siódemki, który zdecydowaliśmy się pokazać poza sezonem. (...) Z pewnością okazał się wielkim sukcesem na player.pl. Jest to najlepszy wynik programu, który wystartował na platformie w okresie wakacji. Spodziewaliśmy się, że na antenie może być trudniej. (...) Chcieliśmy spróbować wyjść z kolejną odważną propozycją programową, która zaangażuje naszych widzów" - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.

Czytaj więcej: Polska edycja popularnego randkowego show "40 kontra 20"

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 40 kontra 20
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy