Oscary 2008
Reklama

"Szpilki..." wrócą na wiosnę

Zakończony 25 listopada pierwszy sezon serialu "Szpilki na Giewoncie" gromadził przed ekranami telewizorów średnio 2,62 mln widzów. W grudniu ruszają zdjęcia do drugiego sezonu, który pojawi się na antenie prawdopodobnie wiosną 2011 roku.

Wynik ten ulokował Polsat na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w wieczornym paśmie. Na drugim miejscu w tym czasie antenowym znalazł się TVN (pasmo filmowe, m.in. "Nieuchwytny", "Wyścig z czasem", "Cisza"), który zainteresował średnio 1,94 mln osób, 17,50 proc. widowni. Trzecie miejsce należało do Dwójki (m.in. "Doktor House" i "Kocham cię Polsko" i "Tancerze") - 1,31 mln widzów, 11,77 proc. udziału. Jedynka zdobyła 1,27 mln widzów, 11,46 proc. udziału w rynku (m.in. "Sprawa dla reportera").

Polsat podczas nadawania serialu "Szpilki na Giewoncie" (od 2 września do 25 listopada br.) zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 19,4 mln zł.

Reklama

"Szpilki na Giewoncie" to historia dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która musi wyjechać ze stolicy. Zostaje przerzucona do malutkiego oddziału tej firmy w Zakopanem.

W serialu występują m.in. Magdalena Schejbal (Ewa), Krzysztof Wieszczek (Bartek), Marcin Rogacewicz (Grzegorz), Iza Kuna (Eliza) i Małgorzata Pieczyńska (Aniela).

Producentem "Szpilek na Giewoncie" jest Paisa Films. Serial, oparty na oryginalnym scenariuszu, wyreżyserował Robert Wichrowski.

W grudniu ruszają zdjęcia do drugiego sezonu serialu, który pojawi się na antenie prawdopodobnie wiosną 2011 roku.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

MediaRun.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy