"Ojciec Mateusz" stracił widzów
Drugi sezon serialu "Ojciec Mateusz" zgromadził przed telewizorami mniejszą widownię niż pierwsza seria. Produkcja straciła aż 1,6 mln widzów.
Polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo" emitowana była przez Jedynkę od 6 września br. do 27 grudnia br. w niedzielę o godz. 17.20.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, drugi sezon produkcji przyciągnął przed telewizory w ciągu minuty średnio 4,98 mln widzów, a udział TVP1 w rynku w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 39,46 proc.
Średnia oglądalność pierwszej serii "Ojca Mateusza" (emitowanego w niedziele od 11 listopada ub.r. do 22 lutego br.) wyniosła 6,6 mln widzów, a udział stacji w rynku w tym czasie antenowym ukształtował się na poziomie 45,48 proc.
Jedynka była zdecydowanym liderem pod względem oglądalności w popołudniowym paśmie. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, który wybrało 12,92 proc. widowni, a pierwszą trójkę uzupełnił TVN z 12,66 proc. udziału w rynku (blok filmowy). Dwójka zajęła czwartą pozycję z udziałem w rynku na poziomie 8,25 proc.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych serialach i podyskutować o nich, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl.