"Netfilm": Nowy magazyn dla użytkowników platform VOD
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn "Netfilm", skierowany do użytkowników platform VOD.
"Netfilm" to nowatorski tytuł premium. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje - które produkcje spośród bogatej oferty VOD warto obejrzeć. To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje). "Netfilm", dokonując selekcji, zaproponuje użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie.
Magazyn oferuje unikalny kontent - recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netflix, Showmax, HBO GO i Amazon Prime Video. Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument).
Ponadto Czytelnicy "Netfilmu" otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów "grających" w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.
Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych "To&owo TV", "Teleświat" oraz "TV14".
Premierowe wydanie magazynu "Netfilm" pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez 2 miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egz.
Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.