Reklama

"Szpilki na Giewoncie" bez TOPR-u

Ratownicy Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (TOPR) nie użyczą swojego wizerunku ani loga dla potrzeb kręconego właśnie nowe serialu Polsatu "Szpilki na Giewoncie".

Niedawno twórcy nowego telewizyjnego serialu "Szpilki na Giewoncie" wystąpili do TOPR o udzielenie zgody na użycie przez nich logo i wizerunku pogotowia. Ratownicy jednak stanowczo odmówili współpracy, zresztą nie pierwszy raz. Ratownicy górscy byli już "kuszeni" m.in. wzięciem udziału w telewizyjnych reklamach, jednak naczelnik TOPR, Jan Krzysztof konsekwentnie powtarzał "Nie jesteśmy na sprzedaż!"

Naczelnik TOPR wydał nawet w tej sprawie oficjalne oświadczenie na stronie internetowej organizacji: "W związku z szeregiem pytań i informacji ukazujących się szczególnie na stronach internetowych informujemy, że TOPR nie przewiduje współpracy i użyczenia wizerunku przy planowanej produkcji serialu fabularnego o ratownikach górskich".

Reklama

"Szpilki na Giewoncie", będące historią młodej dziewczyny z Warszawy, która musi porzucić pracę w centrali agencji reklamowej i wyjechać do małego oddziału tej firmy w Zakopanem. Początkowo nienawidząca góralszczyzny, zmienia swój stosunek do tego miejsca, gdy spotyka na swojej drodze mężczyznę - przystojnego ratownika górskiego. W roli głównej wystąpi Magda Schejbal, obok której wystąpią m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner.

Reżyserem "Szpilek" jest Robert Wichrowski, a scenariusz napisał Radosław Figura. Serial ma być gotowy jesienią.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Ratownicy | Szpilki na Giewoncie | szpilki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy