Reklama

Spada oglądalność "Agentek"

Oglądalność serialu "Agentki" emitowanego w Polsacie systematycznie maleje - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

W okresie od 22 października do 19 listopada br. serial "Agentki", nadawany w środy o godz. 20.30, przyciągnął przed telewizory średnio 2,18 mln widzów. Udział w rynku w tym czasie antenowym ukształtował się na poziomie 14,16 proc.

Początkowo serial przyciągał przed ekrany 3,01 mln widzów a udział w rynku wynosił 19,74 proc.

Liderem rynku w środowym wieczornym paśmie była TVP1, która przyciągnęła średnio 24,57 proc. widowni. Stację wyprzedziły też TVN (22,43 proc.) i TVP2 (17,79 proc.).

Według danych TNS OBOP, na liście 30. najchętniej oglądanych seriali, "Agentki" zajmują 24. miejsce. Badanie przeprowadzono w okresie 17-23 listopada.

Reklama
MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: Nielsen | serial | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy