Reklama

Reklama w czasie Oscarów

Po raz pierwszy w historii oscarowych transmisji studia filmowe będą mogły nadawać w trakcie relacji reklamy swoich filmów.

W czasie 81. ceremonii rozdania nagród Amerykańskiej Akademii studia będą miały możliwość wykupienia czasu antenowego na reklamy swoich filmów.

We wtorek, 7 października, Akademia przegłosowała wniosek, by po raz pierwszy w historii umożliwić studiom filmowym reklamowanie się. W ten sposób będą one mogły, oczywiście w ograniczonej ilości i w określonym czasie antenowym, wyemitować trailery filmów, które jeszcze nie miały swojej premiery.

To oznacza, że żaden z filmów nominowanych do Oscara nie może być reklamowany. Przypomnijmy, że nominację może zdobyć obraz, który miał premierę w roku poprzedzającym ceremonię.

Reklama

Akademia postanowiła, że jedna reklamówka przysługuje jednemu dystrybutorowi. Postawiła również warunek, że trailer nie może być wcześnie nigdzie emitowany.

Nominacje do Oscarów zostaną ogłoszone 22 stycznia. Telewizyjna transmisja na żywo ceremonii odbędzie się w stacji ABC w niedzielę, 22 lutego.

Hollywood Reporter
Dowiedz się więcej na temat: Oscary | reklamy | studia | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy