Reklama

Kto wygrywa bitwę o widza?

Co oglądają Polacy? Jak radzą sobie nowe, jesienne propozycje programowe telewizyjnych stacji? Okazuje się, że bez względu na to, co wymyślają telewizje, polscy widzowie i tak wybierają to, co znają najlepiej. Oto pierwsza dziesiątka telewizyjnych hitów ostatniego czasu.

Stacje telewizyjne wydają ogromne pieniądze na produkcję nowych programów rozrywkowych i seriali. Wszystko po to, aby zatrzymać przed telewizorami stałych widzów i przyciągnąć nowych.

W tym roku nasze telewizje zaprezentowały bogate ramówki, w których dominowały rozśpiewane i roztańczone show oraz seriale kopiujące te, które oglądamy od wielu lat.

Jednak jak popatrzy się na wyniki oglądalności telewizyjnych propozycji, zauważyć można, że w pierwszej dziesiątce nie znajdziemy raczej tegorocznych nowości, ale właśnie te "stare dobre" propozycje a na czele oczywiście... "M jak miłość".

Reklama

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research widzowie w okresie od 5 do 11 listopada najchętniej oglądali propozycje telewizji publicznej. Udziały TVP1 wynosiły 22,72%, na drugim miejscu znalazła się telewizyjna Dwójka z wynikiem 17,05%. Miejsce trzecie należało do TVN (18,06%) a Polsat z udziałami wielkości 16,31% znalazła się na miejscu czwartym.

Hitem omawianego tygodnia był serial "M jak miłość", emitowany 6 listopada. Przed telewizorami zasiadło aż 9,8 milionów widzów.

Tyle osób przed telewizorami nie zasiadło nawet do obejrzenia Wiadomości. Program informacyjny Jedynki zgromadził tego samego dnia 6,2 milionów widzów, co daje tej propozycji programowej drugie miejsce w zestawieniu. Na miejscu trzecim również znajdziemy program informacyjny - aż 6,0 milionów widzów obejrzało 6 listopada Teleexpress.

Niewiele mniej widzów (5,9 milionów) i czwartą pozycję zdobył program rozrywkowy "Jaka to melodia" (emisja 11-tego listopada).

Poniedziałkowe (5 listopada) "Kulisy serialu M jak miłość" zainteresowały 5,8 milionów odbiorców.

Sporym zainteresowaniem cieszył się także Serwis Sportowy Jedynki z 8.11. Wyniku 5,7 milionów widzów pozazdrościć mogą producenci wielu seriali.

Na pozycji siódmej znajdujemy kolejny rozrywkowy show i pierwszą propozycję TVN-u w zestawieniu - "Taniec z gwiazdami". W niedzielę (11.11) obejrzało go 5,7 milionów widzów.

Zaraz za Tańcem uplasował się kolejny serial - "Klan". Perypetie rodziny Lubiczów zainteresowały we wtorek (6.11) 5,6 milionów widzów.

Dziewiąte miejsce należy do magazynu reporterów "Celownik". Program zainteresował 5,4 milionów odbiorów.

Pierwszą dziesiątkę tych najlepiej oglądanych zamyka "Familiada", którą w niedzielę (11.11) obejrzało 5,1 milionów widzów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telewizje | widzowie | miłość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy