Reklama

"Instynkt" zawiódł Danutę Stenkę

"Instynkt" - nowy kryminalny serial telewizyjnej Dwójki z Danutą Stenką w roli głównej przegrywa z propozycjami stacji konkurencyjnych.

Dwójka rozpoczęła emisję serialu "Instynkt" 3 marca. Premierowe odcinki nadawane są w czwartki o godz. 21:45.

Do tej pory stacja wyemitowała 10 epizodów, które zgromadziły przed odbiornikami średnio 1,57 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 11,87 proc.

Dwójka jest stacją ostatniego wyboru wśród czterech największych nadawców telewizyjnych w czwartkowe wieczory.

Pierwsze miejsce należy do Jedynki, która przyciąga przed telewizory średnio 2,66 mln widzów, 20,15 proc. widowni (m.in. "Sprawa dla reportera"). Drugie miejsce zajmuje w tym paśmie Polsat z 17,90 proc. udziału w rynku, 2,36 mln widzów ("Hotel 52" i "Szpilki na Giewoncie"). Natomiast TVN zajmuje trzecią pozycję z udziałem w rynku na poziomie 14,61 proc., 1,93 mln widzów (pasmo filmowe).

Reklama

Dwójka podczas nadawania dotychczasowych odcinków serialu "Instynkt" zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich około 6,6 mln zł.

"Instynkt" opowiada o pani detektyw, która rozwiązuje zawikłane zagadki. Jak przystało na kobietę, główna bohaterka serialu, Anna Oster (Danuta Stenka), kieruje się przede wszystkim swoim szóstym zmysłem.

Pierwsza seria serialu produkcji liczy trzynaście odcinków.

Jeśli chcesz znaleźć więcej informacji o tej produkcji, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Nie przegap swoich ulubionych seriali. Wszystkie znajdziesz w naszym programie telewizyjnym!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: Danuta Stenka | W roli głównej | Instynkt
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy