Reklama

Dobre wyniki nowego serialu

Pierwsze trzy odcinki serialu "Przepis na życie" przyciągnęły przed telewizory 3,06 mln widzów.

TVN rozpoczął emisję "Przepisu na życie" 6 marca. Premierowe odcinki nadawane są w niedziele o godz. 21:25.

Do tej pory stacja wyemitowała 3 epizody, które zgromadziły przed odbiornikami w ciągu minuty średnio 3,06 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 21,17 proc.

Z danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że TVN jest stacją pierwszego wyboru w wieczornym paśmie.

Drugie miejsce należy do Dwójki, która przyciąga przed odbiorniki średnio 2,66 mln widzów, 18,40 proc. widowni (pasmo filmowe). Trzecią pozycję zajmuje Jedynka z 16,79 proc. udziału w rynku, 2,42 mln widzów (pasmo filmowe "Hit na niedzielę"). Natomiast Polsat znajduje się na czwartym miejscu z udziałem w rynku na poziomie 14,89 proc., 2,15 mln widzów (m.in. serial "Kości").

Reklama

"Przepis na życie" to współczesna komedia obyczajowa. Główną bohaterką serialu jest Anka (Magdalena Kumorek) z pozoru typowa żona i matka. W pogoni za codziennymi obowiązkami zawodowymi oraz domowymi nie zauważyła, że do jej życia wkradła się nuda, a u boku jej męża Andrzeja (Piotr Adamczyk) pojawiła się nowa kobieta (Maja Ostaszewska).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

MediaRun.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy