Reklama

"Wygrać miłość": TWÓRCY

SANAA HAMRI (reżyseria) to uznana twórczyni, której pracę doceniają zarówno krytycy, jak i widzowie. Zadebiutowała komedią romantyczną "Coś nowego", w której wystąpili Sanaa Lathan i Simon Baker, później nakręciła "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 2" z Americą Ferrarą, Blake Lively, Amber Tamblyn i Alexis Bledel.

Urodziła się w Maroku, studiowała w Nowym Jorku. Zaczynała od kręcenia reklam i teledysków - współpracowała z takimi artystami jak Prince, Notorious BIG, Diddy, Nelly, Usher, Pharrell, Mariah Carem, Mary J Blige. Za teledysk do piosenki "Little Things" Indii Arie otrzymała NAACP Image Award.

Reklama

Na swoim koncie ma reżyserię odcinków takich seriali, jak "Gotowe na wszystko", "Bracia i siostry" i "Uwaga, faceci!".

MICHAEL ELLIOT (scenariusz) całe życie walczył z przeciwnościami losu. Będąc w liceum rzucił szkołę i znalazł się na filadelfijskich ulicach, był bezdomny. Dziś ma czterdzieści trzy lata i jest jednym z najbardziej uznanych afro-amerykańskich scenarzystów. Zaczął karierę w 1997 roku , mając do wyboru powrót do Nowego Jorku i próbę przebicia się w Los Angeles, wybrał to drugie. Pracował u Seana "Diddy'ego" Combsa, odkupił od niego laptopa i zaczął się uczyć pisania scenariuszy. Po trzynasty miesiącach sprzedał swój tekst jednej z dużych wytwórni.

Przez kolejne dwanaście lat napisał scenariusze do takich produkcji jak "Carmen : Hiphopera", "Brown sugar", "Magiczne buty" czy "Wifey".

Prowadzi stronę WritersLittleBlackBook.com i The Ladder: Produced Screenwriters Helping Aspiring Screenwriters, największą grupę na Facebooku poświęconą scenopisarstwu.

DEBRA MARTIN CHASE (produkcja) jest prezesem Martin Chase Productions, która działa w ramach Walt Disney Company od dziewięciu lat. Wyprodukowała takie filmy jak "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 2", "Dziewczyny Cheetah", "Pamiętnik księżniczki", "Kopciuszek".

Ukończyła prawo na Uniwersytecie Harvarda, trafiła na listę "50 Power Brokers in Hollywood". "Ebony Magazine" umieścił ją pośród stu pięćdziesięciu najbardziej wpływowych Afro-Amerykanów w Ameryce.

SHAKIM COMPERE (produkcja) jest wspólnikiem Queen Latify, razem prowadza Flavor Unit Entertainment (FUE). Weteran przemysłu muzycznego, od kilku lat podbija rynek filmowy. Wyprodukował takie filmy jak "Perfect Holiday", "Salon piękności" czy "Who's Your Caddy?", a także "Life Support" za rolę w którym Queen Latifah otrzymała Złoty Glob. FUE właśnie podpisało umowę z BET - powstaną filmy "The Cookout 2" i "Let's Stay Together".

TERRY STACEY (zdjęcia) studiował na University of Manchester, a w latach osiemdziesiątych przyjechał do Nowego Jorku, by być fotografem i muzykiem. Pracował w The Collective for the Living Cinema, gdzie kręcił krótkometrażówki. Zjeździł z kamerą Amerykę Południową, a potem wrócił do Anglii gdzie współpracował z twórcami filmów dokumentalnych.

Wyreżyserował sporo krótkometrażówek, do których napisał też scenariusze - m.in. "Bad Liver & Broken Heart", które nagrodzono w 1995 roku na Festiwalu Filmowym w Berlinie.

Współpracował z takimi twórcami, jak Peter Berg, Curtis Hanson, Greg Motola, Lasse Hallstrom i Robert Pulcini.

Od 2009 roku jest członkiem American Society of Cinematoraphers.

NICHOLAS LUNDY (scenografia) był trzykrotnie nominowany do Art Directors Guild Award - za scenografię do filmów "American Gangster", "Infiltracja" ("The Departed") i "Amistad". Pracował przy takich filmach, jak "Droga do szczęścia" ("Revolutionary Road"), "Ghost Town", "Mów mi Dave" ("Mów mi Dave"), "Pieśniarz" ("El Cantatnte"), "Dark Water - fatum" ("Dark Water"), czy "Kinsey". Na koncie ma także scenografię do filmów "Donniego Brasco", "I.Q" i "Burzę lodową" ("The Ice Storm").

MELISSA KENT (montaż) współpraca z Sanaą Hamri już trzy razy - przy "Stowarzyszeniu wędrujących dżinsów 2", "Coś nowego" i teraz przy "Wygrać miłość".

Odpowiada za montaż takich filmów, jak "Cztery gwiazdki", "narodziny w słońcu", "Przekleństwa niewinności", "Piękna i szalona" czy "Supernowa".

M. BLAIR BREARD (koprodukcja) to producent, który zaczynał karierę w przemyśle filmowym od współpracy z Johnem Saylsem. Od tamtej pory pracował z różnymi twórcami - między innymi Mary Harron, Louisem C.K. Pracował głównie przy filmach niezależnych, m.in. kultowym "Pootie Tang".

Obecnie pracuje przy serialu "Louie" Louisa C.K'a. Wcześniej pracował przy takich produkcjach jak "Wanted : Ścigani", "Notorious" i "Guru miłości".

GAYLYN FRAICHE (koprodukcja) ukończyła University of Texas i trzy tygodnie po odebraniu dyplomu przeniosła się do Los Angeles, by zacząć karierę w przemyśle filmowym. Pracowała m.in. przy serialu "Johny Bago" stacji CBS, współpracowała z takimi producentami jak Peter Seaman, Jeffrey Price, Robert Zemeckis, Frank Marshall i Steve Starkey.

Pierwszy film pełnometrażowy, przy którym pracowała, to "Dzika rzeka" Curtisa Hensona. Pracowała też przy "Tajemnicach Los Angeles" i "Dziwne dni".

W 1996 roku zaczęła pracować w Castle Rock Pictures. Potem przeniosła się do Martin Chase Productions.

JARROD MOSES (koprodukcja) współpracuje z Queen Latifą i Shakimem Compere'em od dziesięciu lat, a w przemyśle filmowym działa niemal dwa razy dłużej. Jest prezesem United Entertainment Group (UEG), jednej z największych firm reklamowych na świecie.

Zręcznie połączył świat filmu i telewizji ze światem reklamy. Współpracuje z takimi markami jak Emmy, Tellys, Platinum Records, Cannes Lions, Effies i ABAs. Zasiada w radzie Festiwalu Filmowego w Hamptons.

WENDY MELVOIN i LISA COLEMAN (muzyka) to duet działający w Los Angeles od lat osiemdziesiątych. Zaczynały od gry w kapeli Prince & the Revolution. Nagrały razem pięć płyt, potem zaczęły tworzyć muzykę do filmów i telewizji. Skomponowały muzykę do takich produkcji jak "Niebezpieczne umysły", "Przepis na życie", "Coś nowego", a także seriali "Siostra Jackie" czy "Herosi".

Dziewczyny zdobyły za swoje kompozycje takie nagrody jak ASCAP i Black Reel Award.

Znają się od dziecka, obie pochodzą z muzykalnych rodzin. Ojciec Wendy przewodniczył National Academy of Recording Arts and Sciences (NARAS), a ojciec Lisy był popularnym muzykiem sesyjnym.

Artystki współpracowały z takimi muzykami jak Joni Mitchell, Sheryl Crow, Eric Clapton, Neil Finn, Seal i Grace Jones.

W 2009 roku wyszła ścieżka dźwiękowa z muzyką z serialu "Herosi", a rok później płyta z muzyką z serialu "Siostra Jackie".

JULIA MICHELS (kierownictwo muzyczne) pracuje w przemyśle filmowym od dwudziestu lat. Najnowsze filmy, przy których współpracowała, to "Seks w wielkim mieście 2", "Ramona i Beezus", "Dziennik cwaniaczka", "Wielki Mike: The Blind Side" i "Samotny mężczyzna". Pracowała przy takich produkcjach, jak "Marley i ja", "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 2" i "Diabeł ubiera się u Prady".

Była wice-prezesem działu muzycznego w MGM Pictures, a także wice-prezesem działu soundtracków w EMI Records. Pracowała też w Twentieth Century Fox i Capitol Records. Nadzorowała prace nad ścieżkami dźwiękowymi do takich filmów, jak "Daredevil", "Siostrzyczki", "Sposób na blondynkę", "Buntownik z wyboru" czy "Ten pierwszy raz".

DAVID ROBINSON (kostiumy) pracuje w przemyśle filmowym już prawie dwadzieścia lat. Pracował przy takich filmach, jak "Amityville" ("The Amityville horror"), "Wyznania małoletniej gwiazdy" ("Confessions of a Teenage Drama Queen"), "Lizzie McGuire" ("The Lizzie McGuire Movie"), "Zoolander", "Pollock", "To musisz być ty" ("It Had to be You"), "Joe Black" ("Meet Joe Black"), "Donnie Brasco", "I Shot Andy Warhol", "Przetrwać w Nowym Jorku" ("The basketball diaries") i "Blef" ("The Hoax"). Jest autorem kostiumów do takich seriali jak "Szminka w wielkim mieście", "Taking Chance" i "Mary and Rhoda".

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Wygrać miłość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy