"Trzej muszkieterowie 3D": EKIPA
PAUL W.S. ANDERSON (Reżyseria, scenariusz)
Reżyser i scenarzysta o międzynarodowej reputacji twórcy napakowanych akcją thrillerów. Jego filmy zarobiły na całym świecie łącznie 1.1 miliarda dolarów, a niewielu reżyserów filmowych może pochwalić się takim wynikiem. Zapoczątkował cztery popularne serie filmowe, podejmował się różnej tematyki, od klasycznej literatury i science fiction po adaptacje gier komputerowych. Zaczynał w 1994 roku niskobudżetowym "Shopping" - film został zakazany w wielu brytyjskich kinach, ale wyrobił Andersonowi reputację twórcy nie bojącego się wysokooktanowej akcji. W 1995 roku rozpoczął swoją przygodę z Hollywood - "Mortal Kombat" stał się pierwszą udaną adaptacją gry komputerowej. Jego kolejne filmy to "Ukryty wymiar", "Galaktyczny wojownik" oraz "Resident Evil". W 2004 roku ponownie potwierdził swoją finansową skuteczność, kręcąc "Obcy kontra Predator", który stał się najlepiej zarabiającym filmem z kultowej serii. W 2008 roku powstał "Wyścig śmierci", remake klasyka z 1975 roku, przynosząc Andersonowi kolejnych fanów. Zaraz po zakończeniu zdjęć do "Trzech muszkieterów 3D" reżyser rozpoczął prace nad piątą częścią serii "Resident Evil", która dotychczas przyniosła na całym 675 milionów dolarów wpływów. Na 2012 zapowiadane są także zdjęcia do epickiej megaprodukcji "Pompea", która opowie o tragicznej historii miłosnej rozgrywającej się na tle fatalnej w skutkach erupcji wulkanu Wezuwiusz w 79 roku naszej ery. Film będzie kręcony w 3D.
ALEX LITVAK (Scenariusz)
Alex to producent wykonawczy, który wybrał karierę scenarzysty. Po ukończeniu prestiżowej USC Film School pracował między innymi dla 20th Century Fox przy takich produkcjach jak "X-Men", "Fantastyczna czwórka", "Daredevil", "Sekcja 8" czy "Dzień próby". Już po zmianie profilu zawodowego Litvak dosyć szybko wyrobił sobie nazwisko zarówno w branży filmowej, jak i telewizyjnej. Filmy, które wyprodukowano na podstawie jego scenariuszy, to "Predators" oraz "Trzej muszkieterowie 3D". Obecnie pracuje nad mocnym kinem łączącym science fiction z przygodą - "Masters of the Universe".
ANDREW DAVIES (Scenariusz)
Scenarzysta uznawany za jednego z najlepszych aktywnie działających adaptatorów klasycznej literatury na potrzeby filmowe i telewizyjne. Zaczynał wprawdzie od pisania sztuk radiowych, ale dosyć szybko trafił do kina i telewizji. Pisze także książki dla dzieci. Odpowiada za obie części perypetii Bridget Jones, które napisał wraz z Helen Fielding i Richardem Curtisem, a także "Powrót do Brideshead" oraz "Krawca z Panamy", którego stworzył wraz z Johnem Le Carre i Johnem Boormanem. Niedawno napisał dla BBC scenariusz do "South Riding". Za 14-częściowy mini-serial "Mała Dorrit" otrzymał nagrodę Emmy. Najsłynniejszym serialem, który posiadał scenariusz jego autorstwa, jest wyprodukowana przez BBC "Duma i uprzedzenie" z Colinem Firthem. Pisze również sztuki.
JEREMY BOLT (Produkcja)
W 1992 roku stworzył wraz z Paulem W.S. Andersonem Impact Pictures i od tego czasu zajmował się produkcją większości filmów swego partnera. Niedługo razem wejdą na plan kolejnej części serii "Resident Evil", ich wspólnym projektem jest także "Pompeii", epicka historia miłosna, która ma zadatki na największy przebój komercyjny duetu. Jednak Bolt nie ogranicza się tylko do produkowania wysokobudżetowych filmów akcji, pracuje także przy małych niezależnych projektach. Na swoim koncie ma między innymi "Vigo" Juliana Temple'a, komedię "Stiff Upper Lip" z Peterem Ustinovem i młodzieżowy horror "Bunkier" z Keirą Knightley i Thorą Birch w rolach głównych.
ROBERT KULZER (Produkcja)
Jeden z dyrektorów zarządzających filią Constantin Films w Los Angeles. Wcześniej pracował tam jako szef rozwoju projektów i nabywania praw do innych produkcji. Wśród jego zakupów można znaleźć "American Pie", "Szósty zmysł" oraz "Jeźdźca bez głowy". Wniósł także swój wkład w produkcję "Ści(ą)ganego" oraz "Fantastycznej czwórki". Na koncie producenckim ma trzy pierwsze części serii "Resident Evil", "DOA: Dead or Alive" oraz film akcji z wilkołakami "Zew krwi". Współpracował także przy "Pandorum".
GLEN MACPHERSON, A.S.C., C.S.C. (Zdjęcia)
Na swoim koncie ma "Resident Evil: Afterlife" oraz "Oszukać przeznaczenie 4", oba w 3D, a także "Johna Rambo", "Nieodebrane połączenie", "16 przecznic", "Ści(ą)ganego, "Romeo musi umrzeć" oraz "Mroczną dzielnicę". Z pochodzenia jest Kanadyjczykiem, pracował sporo w telewizji, między innymi przy słynnym serialu "Sliders: Piąty wymiar" oraz licznych filmach dla różnych stacji.
ALEXANDER BERNER (Montaż)
Urodził się i wychował w Monachium, ale większość lat 80. spędził w Londynie, gdzie pobierał pierwsze lekcje rzemiosła. Zaczynał od teledysków, później przyszły czasy pracy dla korporacji oraz różnych stacji telewizyjnych, między innymi MTV. Po wyreżyserowaniu dokumentu w San Francisco wrócił do Niemiec, aby pracować przy produkcji filmów kinowych, dokumentów i reklam telewizyjnych. Najbardziej znane filmy, przy których odpowiadał za montaż, to "10000 BC", "Pachnidło: Historia mordercy" oraz "Resident Evil".
PAUL DENHAM AUSTERBERRY (Scenografia)
Laureat wielu nagród, Paul Denham Austerberry pracował między innymi przy "Sadze Zmierzch: Zaćmieniu", "Amelii Earhart", "Wyścigu śmierci, "30 dni nocy", "Ataku na posterunek", "Smokingu", "X-Men" oraz "Krytycznej terapii".
PIERRE-YVES GAYRAUD (Kostiumy)
Jeden z najbardziej rozchwytywanych francuskich specjalistów od kostiumów filmowych ma na koncie ponad trzydzieści produkcji. Najbardziej znany w Stanach dzięki "Indochinom" oraz "Tożsamości Bourne'a", Gayraud pracował również przy "Pachnidle: Historii mordercy", "Zakochanym Paryżu" (nowelki Toma Tykwera oraz braci Coen) oraz "Wakacjach Jasia Fasoli".