Reklama

"Szkoła dziewic": WYCINKI PRASOWE

(...) Anna i Lucie grane są przez dwie zadziwiające aktorki, których nazwisk nie powinniśmy zapomnieć: Morgane Moré i Nina Meurisse (...)

(Libération, 05/17/2000)

(...) cudowne detale kostiumów i planu (...)

(Le Canard Enchaîné, 05/17/2000)

(...) odważna i uwieńczona sukcesem rozgrywka (...)

(L`Humanité, 05/17/2000)

(...) królewska Isabelle Huppert (...)

(La Tribune, 05/17/2000)

(...) magiczny film (...)

(France-Soir, 05/17/2000)

(...) czyste i magiczne piękno planów (...)

(...) cesarska Isabelle Huppert (...)

Reklama

(Le Monde, 05/31/2000)

(...) dokładnie przemyślana wizja, daleka od akademizmu, do którego przyzwyczaiły nas dzisiejsze filmy kostiumowe (...)

(Le Monde, 05/11/2000)

Jean-Pierre Kalfon i Jean-François Balmer są doskonali (...)

(Le Parisien, 05/17/2000)

(...) Isabelle Huppert jest niezwykła (...) wszystko w Saint-Cyr stanowi precedens dla filmu kostiumowego (...)

(Le Parisien, 05/21/2000)

(...) Isabelle Huppert w roli Madame de Maintenon jest królewska, zdumiewająca, błyskotliwa (...)(Studio Magazine, maj 2000)

(...) Isabelle Huppert zagrała ponad 60 ról i wciąż nie przestaje niepokoić i konfundować a jej talent jest potężny i niezwykle cenny (...) Saint-Cyr migocze niezwykle oryginalną, działającą na wyobraźnię siłą (...)

(Ciné-Live, maj 2000)

(...) scenariusz, który wymyka się wszystkim pułapkom filmu kostiumowego (...) wspaniałość aktorów zahartowanych w rolach (Isabelle Huppert i zbyt rzadko obecny na ekranie Jean-Pierre Kalfon w roli Ludwika XIV), jak również absolutnie niezwykłe nowicjuszki (Morgane Moré i Nina Meurisse) wydatnie przyczynili się do artystycznego spełnienia tego filmu (...) Saint-Cyr to jeden z nielicznych udanych francuskich filmów kostiumowych ostatnich lat (...) niezwykle cenny film (...)(Synopsis, maj-czerwiec 2000)

(...) wszechobecna Isabelle Huppert jest olśniewająca (...) niezwykłą Isabelle Huppert, zdumiewający film (...) wspaniały i jadowity (...) bliższy Kubrickowi i Argento niż Leconte`owi czy Rappeneau (...) pełen życia, intensywny film (...) doskonała kombinacja nowych talentów i gwiazd (...) wszystko w Saint-Cyr odbiega od standardowych pułapek produkcji kostiumowych (...) Saint-Cyr jest wizualnym arcydziełem, lecz jego splendor jest żywy, emocjonujący (...) muzyka Johna Cale`a jest wspaniała (...) niezwykle piękne ujęcia (...) Patricia Mazuy omija wszystkie pułapki obrazu kostiumowego (...) Saint-Cyr jest jednym z tych rzadkich filmów kostiumowych, które kompletnie uniknęły nieodłącznych słabości tego gatunku (...) wielki film polityczny (...)

(Les Inrockuptibles, 05/16/2000)

(...) osiągnięcie (...) Saint-Cyr rozbija konwencje francuskiego filmu kostiumowego (...) jeden z najlepszych filmów francuskich tego roku (...) Saint-Cyr dowodzi wielkiego sukcesu (...) ujęcia tak piękne jak malarstwo, ale zawsze pełne życia (...)

(Le Journal du Dimanche, 05/14/2000)

(...) fascynująca historia (...) wspaniała i skomplikowana Isabelle Huppert (...) zrównoważona i skrupulatna reżyseria (...)

(Le Journal du Dimanche, 05/21/2000)

(...) wciągająca przygoda (...) nieporównany film (...)

(Télérama, 05/17/2000)

(...) zdumiewająco utalentowana Isabelle Huppert (...)

(Le Figaro Magazine, 05/13/2000)

(...) aktorzy grają z bezprecedensową siłą (...) każde ujęcie dusi się od filmowych pomysłów (...)

(L`Express, 05/18/2000)

(...) Patricia Mazuy sieje spustoszenie w gatunkowej konwencji (...) unikalne pomysły (...) wielki, mroczny i wywrotowy film (...)

(Le Nouvel Observateur, 05/11/2000)

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Szkoła dziewic
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy