Reklama

"Świadectwo": WYPOWIEDZI PRODUCENTÓW

TBA Group - producent

Przemysław Häuser

Właściciel oficyny TBA Group

"Ten film to dla mnie przede wszystkim ogromna odpowiedzialność. Chcielibyśmy, by był on świadectwem dla potomnych. Chcemy, by nasze dzieci i ich dzieci wiedziały o wielkim Polaku i jednym z największych papieży w historii jak najwięcej z tego, co wiemy my jako pokolenie JPII. Świadectw pięknych być może będzie wiele, ale to jest wyjątkowe, ponieważ pochodzi od człowieka, który widział, słyszał i przez 40 lat był obok. Zadaniem filmu w wymiarze światowym jest wypełnienie treścią dość schematycznej pamięci o Janie Pawle II, jaka pozostała na Zachodzie. Trzeba pokazać, że pontyfikat Jana Pawła II pozostawił po sobie przede wszystkim ogromne wartości i drogowskazy dla świata. Możliwość realizacji filmu jest również wynikiem sukcesu wydanej przez nas w zeszłym roku książki, która ukazała się w przeszło milionie egzemplarzy. Do współpracy producenckiej zaprosiliśmy jeszcze dwie firmy, z którymi mamy dobre doświadczenia z dotychczasowych działań: Agorę i NewCast / ZenithOptimedia Group oraz Network Production".

Reklama

Agora SA - koproducent

Robert Kijak

Dyrektor Pionu Projekty Specjalne

"Świadectwo to dla Agory przedsięwzięcie szczególnie ważne. W 2007 r. uczestniczyliśmy we wprowadzaniu na rynek książki Świadectwo będącej zapisem rozmów Gian Franco Svidercoschiego z ks. kardynałem Stanisławem Dziwiszem, przyjacielem i najbliższym współpracownikiem Jana Pawła II. Udział w tworzeniu filmu, dla którego kanwą była ta książka, jest dla nas naturalną konsekwencją dotychczasowych działań. Wierzymy, że z powodów historycznych i emocjonalnych, a także ze względu na wysokie walory artystyczne, będzie to dzieło niezwykłe. Jesteśmy dumni, mogąc brać udział w jego powstaniu.

New Cast / ZenithOptimedia Group oraz Network Production - koproducent

Jakub Potrzebowski

Prezes zarządu ZenithOptimedia

"Chcemy włączyć się w realizację filmu, który ma wszelkie szanse, by stać się jednym z najważniejszych świadectw, jakie pozostawi nasza współczesność. Chcemy być tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne - a film "Świadectwo" to nie tylko filmowy portret Papieża widziany oczami przyjaciela, ale i pomnikowe dzieło o wieku XX i jego najważniejszych wydarzeniach.

W miarę naszych możliwości chcieliśmy wnieść swój wkład w popularyzację "Świadectwa" - to inwestycja, która ma głęboki sens i szerszą perspektywę niż standardowe działania producenckie".

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Świadectwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy