"Rekonstrukcja": PRASA O FILMIE
Jednocześnie zagadka dająca do myślenia i zabawa smutnym pięknem uczucia zwanego miłością.
Laura Clifford, REELING REVIEWS
To film natychmiast rozdzierający serce, jak i intelektualnie wyrafinowany.
Bob Strauss, LOS ANGELES DAILY NEWS
Jest w stanie pochłonąć cię dosłownie – samą historią – i w przenośni.
Desson Thomson, WASHINGTON POST
Manuel Alberto Claro, operator filmu, zamienia Kopenhagę w miasto pełne żarzących cieni, od czasu do czasu przerywane ujęciami pełnymi kolorów, kiedy refleksyjnym spokojem opowieści wstrząsają pragnienie i żal.
A. O. SCOTT / THE NEW YORK TIMES
Stylowy, złożony i wymagający.
Matthew Leyland, BBC
Oryginalny, wymagający obraz wywołujący skojarzenia o francuskiej Nowej Fali, kiedy mężczyzna musi poświęcić się kobiecie, którą dopiero co poznał i pokochał.
Harvey S. Karten, COMPUSERVE
Zaszczytnie odtwarza wahanie, pełzającą wątpliwość i strach, które towarzyszą podejmowaniu życiowych decyzji, zwłaszcza miłosnych.”
Carina Chocano, LOS ANGELES TIMES
Boe nie robi tajemnicy z posiadania absolutnej władzy na bohaterami. W zuchwały sposób kieruje postmodernistycznymi postaciami tworząc opowieść ze snów o najstarszej z gier: miłości.
Susan Green, BOXOFFICE MAGAZINE
Pewnie trzymająca się na nogach manipulacja bohaterami i motywami w wykonaniu Boe’a jest prawdziwie olśniewająca, a zdjęcia Manuela Alberto Claro nadają filmowi odurzającego wyglądu.
Maitland McDonagh, TV GUIDE'S MOVIE GUIDE
Rozpoczyna się trochę jak reklama perfum – zbliżenia pięknych ludzi i wymowne szepty, ale szybko zmienia się w coś bardziej intrygującego.
Cherryl Dawson i Leigh Ann Palone, THEMOVIECHICKS.COM
W ostatecznym rozrachunku, narracja staje się zbyt hipotetyczna, ale odnosi sukces zwracając uwagę widza na swą romantyczną intensywność i czysty staromodny urok.
Andrew Sarris, NEW YORK OBSERVER