Reklama

"Przerwane objęcia": GŁOSY PRASY

Jak w klasycznym amerykańskim kinie "noir" z lat 40.-50. romans w "Przerwanych objęciach" jest skojarzony z zemstą, szantażem, zazdrością, zbrodnią oraz tajemnicą ujawnioną po latach. (...). Almodóvar po swojemu ożywia melodramatyczne wątki, oczyszczając je z kiczu, nadając im świeżość odkrycia. (...). Wirtuozersko równoważy czerń "Przerwanych objęć" seksem i humorem. (?) Twórca "Patty Diphusa" mruga do widzów:

patrzcie, to ja, może trochę bardziej melancholijny, ale wciąż ten sam.

Tadeusz Sobolewski, "Gazeta Wyborcza"

*

Reklama

Hiszpański reżyser w "Przerwanych objęciach" opowiada o namiętnościach, miłości, zdradzie, rozczarowaniu i zemście. (...).

Barbara Hollender, "Rzeczpospolita"

*

"Przerwane objęcia" Almodovara to klasyczna, piękna historia miłości kobiety i mężczyzny i hołd złożony urodziwej muzie hiszpańskiego reżysera, Penelope Cruz.

Magdalena Michalska, "Dziennik"

*

Bliższy rozrywkowym filmom Pedro Almodovara, niż tym ambitnym i poważnym.

Kirk Honeycutt, "The Hollywood Reporter"

*

Pełen energii, przestrzeni i zwyczajnie przyjemny film łączący melodramat z komedią i kinem noir bardziej niż jakikolwiek poprzedni. A jednocześnie, dzięki niezwykłej sile kinowego stylu Almodovara, stanowiący spójną całość.

Jonathan Holland, "Variety"

*

Cudowne kino, stylowe i eleganckie, wydobywa z rzeczywistości to co najbardziej fotogeniczne, pokazując ją w sposób oddziaływujący na zmysły.

Peter Bradshaw, "The Guardian"

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Przerwane objęcia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy