"Łzy słońca": REŻYSER I EKIPA
ANTOINE FUQUA (Reżyser)
Uznawany jest za jeden z największych talentów swojego pokolenia. Dzięki swoim bardzo różnorodnym pracom i doświadczeniu osiągnął cel, jakim jest realizowanie filmów, które osobiście oddziaływują na widzów.
Fuqua potwierdził swoje miejsce w świecie rozrywki dzięki unikalnej wizji i rzemiosłu, jakie wykorzystał w dystybuowanym przez Warner Bros filmie "Dzień próby". Film, do którego zdjęcia były w całości realizowane na ulicach Los Angeles jest kroniką jednego pełnego brutalnych akcji dnia z życia skorumpowanego gliny (Denzel Washington - nagroda Akademii) i młodego adepta zawodu policjanta (Ethan Hawke - nominacja do nagrody Akademii). Pełen napięcia i wizualnie dynamiczny Dzień próby (Training Day), pokazuje w bezkompromisowy sposób miejski podziemny świat handlarzy narkotyków.
Nigdy nie spędzający czasu bezczynnie, Fuqua realizuje obecnie produkcję Jerry'ego Bruckheimera "King Arthur" dla wytwórni Disneya. Zdjęcia do filmu opowiadającego o legendarnej, historycznej postaci rozpoczęły się latem tego roku w Irlandii. Fuqua zamierza także wyprodukować "Family Reunion" ze swoją żoną Lelą Rochon ("Czekając na miłość", "Męska gra") oraz Darrylem Quarles w rolach głównych dla Warner Bros. Film opowiadać ma o związkach pomiędzy członkami rodzin afro-amerykańskich. Dodatkowo, reżyser pracuje nad "Bloods" dla Castle Rock. Scenariusz jest adaptacją powieści Wally'ego Terry, której tematem są doświadczenia uczestników wojny w Wietnamie - pierwszej wojny prowadzonej przez Amerykę, w której ginęły setki czarnych żołnierzy. Fuqua ogłosił ostatnio zawarcie wyłącznej umowy na produkcję i reżyserię nowych projektów filmowych dla Universal Television. Reżyser produkuje obecnie pilot serialu telewizyjnego dla kanału ABC.
Fuqua pokazał robiący spore wrażenie styl reżyserowania w swoim debiucie filmowym "The Replacement Killers" (Columbia Pictures), w którym wystąpił międzynarodowy gwiazdor kina akcji Chow Yun Fat oraz zdobywczyni Oskara Mira Sorvino. Kolejnym filmem był komediowy thriller zrealizowany dla Warner Bros. "Bait" z Jamie Foxxem i Davidem Morse w rolach głównych.
Pochodzący z Pittsburgha, Fuqua studiował inżynierię na West Virginia University zanim w 1987 roku przeprowadził się do Nowego Jorku, aby zająć się reżyserią teledysków. Po założeniu własnej firmy produkcyjnej, Reel Power, wyreżyserował debiutancki film krótkometrażowy "Exit".
Wkrótce potem wizualna i narracyjna wrażliwość Fuqua sprawiła, że stał się on jednym z najbardziej pożądanych reżyserów teledysków oraz reklam. Zrealizował między innymi reklamy takich produktów jak Miller Genuine Draft, Reebok, Toyota i Sprite oraz teledyski dla Arrested Development, Prince'a, Stevie Wondera, The Fugees i Toni Braxton. Fuqua zdobył nagrodę MTV za Najlepszy Teledysk Artysty Rapowego oraz dwie inne prestiżowe nagrody Young Generators i Sinclair Tenenbaum Olesiuk and Emanual za teledysk Coolio "Gangsta’s Paradise."
Fuqua mieszka obecnie w Los Angeles z żoną, aktorką Lelą Rochon Fuqua i córeczką Asią Rochon. Spędza też sporo czasu z synem Zachary'm Fuqua.
ALEX LASKER (Scenariusz)
Rozpoczynał zawodową karierę pod koniec lat 70-tych jako osoba czytająca scenariusze w United Artists. Tam spotkał Wendella Wellmana, z którym napisał film akcji Firefox z Clintem Eastwoodem w roli głównej. Napisał także i był współproducentem filmu Johnq Boormanq Beyond Rangoon z Patricią Arquette.
Lasker jest autorem scenariusza do oryginalnej produkcji HBO "Doublecrossed" z Dennisem Hopperem, która zdobyła w 1991 roku nagrodę Cable Ace dla Najlepszego Filmu w Telewizji Kablowej. Scenariusze "The White River" dla Fox Television w reżyserii Martina Donovana oraz "Sugarland" dla Normana Jewisona także wyszły spod pióra Laskera.
Lasker jest synem nieżyjącej już aktorki Jane Greer ("Out of the Past", "The Man of A Thousand Faces") i bratem nominowanego do Oskara producenta-scenarzysty Lawrence'a Laskera ("Przebudzenie", "Gry wojenne"). Ukończył Szkołę Filmową UCLA. Uczęszczał też na wydział reżyserii American Film Institute w latach 1974-75. Dwa z jego studenckich filmów krótkometrażowych zdobyły międzynarodowe nagrody.
PATRICK CIRILLO (Scenariusz)
Jest autorem scenariuszy do takich filmów jak "Homer and Eddie" (zdobywca nagrody dla Najlepszego Filmu na festiwalu filmowym w San Sebastian w 1990 roku), thrillera "The Surgeon" z Malcolmem McDowellem i Peterem Boyle oraz "Dangerous Heart" z Timem Daly i Lauren Holly.
Aktualne projekty Cirillo to adaptacja powieści Jeffery Deavera 'The Devil’s Teardrop', adaptacja powieści 'Alchemik' (The Alchemist) oraz oryginalny scenariusz Fear Itself.
Cirillo, pochodzący z Connecticut, ukończył wydział komunikacji na Fordham University zanim przeniósł się na zachodnie wybrzeże i zdobył dyplom magistra sztuki w Szkole Filmowej UCLA.
JOE ROTH (Producent wykonawczy)
W maju 2000 roku założył Revolution Studios. Revolution Studios jest partnerem trzech głównych firm medialnych na świecie – Sony Pictures Entertainment, Starz Encore Group i Fox Entertainment Group.
W ciągu dwóch lat działalności firma Revolution Studios zrealizowała jedenaście filmów. Były wśród nich m.in. "Ulubieńcy Ameryki", który to film Roth także wyreżyserował, "Helikopter w ogniu" - dwie nagrody Akademii, "xXx" - największy sukces firmy, oraz "Pokojówka na Manhattanie" - największy przebój kasowy z udziałem Jennifer Lopez. Wśród wchodzących wkrótce na ekrany kin filmów Revolution Studios znajdują się obrazy "Dwóch gniewnych ludzi", Wydział Zabójstw Hollywood", "Mona Lisa Smile" i "Peter Pan".
W okresie od sierpnia 1994 roku do stycznia 2000 roku, Roth pełnił początkowo funkcję prezesa Walt Disney Motion Pictures Group, a następnie (od kwietnia 1996 roku) prezesa The Walt Disney Studios. W ciągu pięciu lat doprowadził do dominacji studia na rynku międzynarodowym. Osiemnaście filmów wyprodukowanych przez studio zarobiło ponad 100 mln USD w samych Stanach Zjednoczonych, a trzy z nich - "Szósty zmysł", "Toy Story 2" i "Armageddon" - zarobiły ponad 200 mln USD na rynku krajowym. Dzięki pracy Rotha Buena Vista International stała się liderem rynku filmowego, pięciokrotnie w ciągu sześciu lat będąc na pierwszym miejscu jeśli chodzi o udział w rynku. Jako jedyna firma, w każdym z tych lat Buena Vista zarobiła ponad miliard dolarów. Nominowane do Oskara w 1999 roku, dwa filmu zrealizowane przez studio - "Informator" i "Szósty zmysł" - sprawiły, że Disney został liderem pod względem liczby nominacji do nagrody Akademii - 17 nominacji.
Od 1992 do 1994 roku, Roth, razem z Rogerem Birnbaumem, był szefem Caravan Pictures. Firma ta wyprodukowała takie przeboje jak "Ja cię kocham, a ty śpisz", "Angels in the Outfield" i "Trzej muszkieterowie" dla Disneya.
Przed założeniem Caravan Pictures, Roth pełnił funkcję prezesa Twentieth Century Fox w okresie od lipca 1989 roku do listopada 1992 roku. W tym czasie studio zrealizowało takie filmy jak "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Jorku", "Szklana pułapka 2", "Sypiając z wrogiem", "Pani Doubtfire", "Mój kuzyn Vinny", "White Men Can’t Jump", "Edward Nożycoręki" , "The Commitments" i "Ostatni Mohikanin".
Zanim dołączył do Twentieth Century Fox, Roth był niezależnym producentem/reżyserem, współzałożycielem Morgan Creek Pictures ("Młode strzelby, "Dead Ringers", "Major League" i "Bachelor Party"). Roth wyreżyserował "Streets of Gold" i "Revenge of the Nerds II" dla Twentieth Century Fox, oraz "Coupe De Ville" dla Universal Pictures.
Roth znany jest także dzięki swojej działalności charytatywnej. Został uhonorowany w 1991 roku nagrodą Variety Clubs - tytuł Człowieka Roku, w 1996 roku nagrodą humanitarną przyznawaną przez NCCJ, w 1997 roku nagrodą American Museum of Moving Image, a w 1998 roku został uhonorowany przez APLA i National Multiple Sclerosis Society.
Ukończył program niezależnego filmu i telewizji na UCLA, a przez ostatnich 10 lat był trenerem futbolu. Pochodzący z Nowego Jorku, Roth jest absolwentem Boston University (1970).
MICHAEL LOBELL (Producent)
Urodził się i wychował na Brooklynie w Nowym Jorku i jest jednym z czołowych producentów w przemyśle filmowym. Jest producentem, który jest zaangażowany w każdy aspekt produkcji swoich filmów, od rozwijania oryginalnego pomysłu, poprzez różne etapy kompletowania obsady, realizacji zdjęć, post-produkcji i strategii marketingowej.
Lobell wyprodukował przebojową komedię "Honeymoon in Vegas" z Nicolasem Cage, Jamesem Caanem i Sarah Jessicą Parker, która została uhonorowana nominacją do nagrody Złotego Globu dla Najlepszego Filmu. Wyprodukował także dwa filmy familijne dla Walt Disney Pictures Pierwszym była telewizyjna "The Journey of Natty Gann" z Johnem Cusackiem i Meredith Salenger w rolach głównych - pierwsza nagroda na festiwalu filmowym w Moskwie w 1987 roku oraz nagroda Jeannie Golden Eagle przyznawaną dla filmów familijnych (1985). Drugi film to "Biały Kieł" z Ethanem Hawke, którego scenariusz powstał na podstawie powieści Jacka Londona. Film był światowym przebojem i w 1991 roku otrzymał nagrodę Genesis przyznawaną przez Arc Trust Inc.
Praca Lobella obejmuje bardzo różne gatunki filmowe m.in. "Striptease" z Demi Moore, Burtem Reynoldsem, Vingiem Rhamesem, Armandem Assante i Robertem Patrickiem. Inne filmy w dorobku Lobella to "Dwa miliony dolarów napiwku" - romantyczna komedia z Nicolasem Cage, Bridget Fondą i Rosie Perez, "Little Big League" - komedia familijna, "Nowicjusz" z Marlonem Brando i Matthew Broderickiem, "Chances Are" z Cybill Shepherd i Robertem Downeyem Jr., "So Fine" z Ryanem O’Neal, "Undercover Blues" z Kathleen Turner i Dennisem Quaidem oraz "Wspaniała Susann" z Bette Midler, Nathanem Lane, Stockard Channing, Johnem Cleese i Davidem Hyde Pierce.
Lobell rozpoczął karierę producenta w 1974 roku, kiedy mieszkał jeszcze w Danii. Tego roku właśnie wziął udział w festiwalu filmowym w Cannes, gdzie nabył prawa do dystrybucji dramatu The Apprenticeship of Duddy Kravitz.
Lobell ukończył Michigan State University w 1962 roku. Na studiach grał w baseball i był członkiem braterstwa studenckiego Beta Theta Pi. Wkrótce potem zajął się budowaniem swojej kariery w świecie mody. Właśnie to doświadczenie było inspiracją komedii So Fine.
ARNOLD RIFKIN (Producent)
Jest założycielem, wspólnie z Brucem Willisem, Cheyenne Enterprises LLC, firmy z siedzibą w Los Angeles, Kalifornia i Jackson Hole, Wyoming. Firma zajmująca się produkcją filmową i telewizyjną, zawarła umowę 'first-look' z Revolution Studios oraz 'second-look' z MGM Studios.
Przed założeniem Cheyenne Enterprises, Arnold przez ponad 20 lat pracował w agencji aktorskiej. Rozpoczynał karierę w Rifkin-David i był partnerem założycielskim Triad Artists. W 1992 roku Triad Artists została nabyta przez William Morris Agency. Rifkin został szefem Działu Filmów, a w 1996 roku prezesem całej agencji. To stanowisko piastował do września 1999 roku. Kilka miesięcy później, w styczniu 2000 roku, Rifkin stworzył Cheyenne Enterprises wspólnie ze swoim byłym klientem (od 17 lat), Brucem Willisem. Firma stała się wkrótce bardzo rentowna i wyprodukowała takie filmy jak "Zabijanie na śniadanie", "Wojna Harta", "The Crocodile Hunter: Collision Course" oraz "Łzy słońca".
Jednym z ponad trzydziestu projektów filmowych firmy jest "The Whole Ten Yards" w reżyserii Howarda Deutcha dla Warner Bros. i Franchise Pictures. W kwietniu 2003 roku, Rifkin i Willis rozpoczęli produkcję "Me Again", której reżyserem został Dean Parisot (Galaxy Quest). Firma wycofała się z niej jednak wiosną 2003 roku.
Jesienią 2003 roku, Cheyenne i Revolution rozpoczną realizację adaptacji powieści Roberta Craisa "Hostage" w reżyserii Paula McGuigana ("Gangster No. 1") z Willisem w roli głównej. Firma zakupiła ponadto prawa do powieści Stephena Kinga "Worek kości" - reżyserem filmu ma być Peter Care ("The Dangerous Lives of Altar Boys"), powieści "True Believers", adaptowanej przez Douga Richardsona dla reżysera Hideo Nakaty ("The Ring - Krąg"), powieści Elmore Leonarda "Tenkiller", także adaptowanej przez Richardsona, scenariusza "Fragile" - reżyser Blake Masters dla Gold Circle Films oraz "Deal" - reżyseria John Polson ("Swimfan") dla Lakeshore. Cheyenne Enterprises prowadzi obecnie rozmowy z reżyserem Florentem Siri ("The Nest"), który miałby zrealizować film "Tourist", na podstawie oryginalnego pomysłu Marka Bombacka.
Jeśli chodzi o telewizję, Cheyenne Enterprises zaczęła od "True West" Sama Sheparda dla Showtime (sierpień 2002). Obecnie firma jest na etapie przygotowań do produkcji adaptacji brytyjskiej serii telewizyjnej - "Touching Evil" - w reżyserii braci Hughes ("Z piekła rodem") oraz mini-serii HBO na podstawie powieści Jamesa Ellroya ("Tajemnice Los Angeles") - American Tabloid i Cold 6000. Producentem serii ma być Tony To ("Kompania braci"). W roli głównej wystąpi Willis.
Rifkin zasiada w zarządzie American Cinematheque, USC School of Cinema-Television, a także jest dyrektorem fundacji Motion Picture and Television Fund. Wykłada także na UCLA School of Theatre, Film and Television. Pracując jeszcze dla William Morris Agency, Rifkin stworzył program dla studentów Harvardu i przez ostatnie dwa lata wykładał na wydziale biznesu uniwersytetu Harvarda oraz wydziale prawa uniwersytetu Yale.
IAN BRYCE (Producent)
Został uhonorowany Złotym Globem oraz nominacją do nagrody Akademii za pracę producenta podczas realizacji monumentalnego dramatu z czasów II wojny światowej "Szeregowiec Ryan" w reżyserii Stevena Spielberga. Film otrzymał nagrody dla Najlepszego Filmu od licznych organizacji skupiających krytyków filmowych - Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Dallas, Boston. Bryce otrzymał za swoją pracę nagrodę Gildii Producentów Amerykańskich.
Wkrótce po swoim tryumfie Bryce wyprodukował kolejny świetnie przyjęty film pt. "U progu sławy" w reżyserii Camerona Crowe. Film otrzymał nominację do nagrody BAFTA dla Najlepszego Filmu, nagrodę Australian Film Institute dla Najlepszego Filmu Zagranicznego, Złoty Glob, a także cztery nominacje do Oskara i nagrodę Akademii dla Crowe'a za Najlepszy Orginalny Scenariusz. W 2002 roku Bryce wyprodukował film Sama Raimi, przebój kasowy "Spider-Man".
Jeszcze przed "U progu sławy", Bryce zrealizował romantyczną komedię "Podróż przedślubna" z Benem Affleckiem i Sandrą Bullock, ekranową wersję klasycznej serii "The Beverly Hillbillies" – "Rodzinka z Beverly" w reżyserii Penelope Spheeris, oraz thriller "Powódź" z Morganem Freemanem i Christianem Slaterem. Wyprodukował też przebój w reżyserii Jana de Bonta "Twister" i debiut reżyserski de Bonta "Speed" (1994).
Inne filmy w jego dorobku to "Wschodzące słońce" Phila Kaufmana (producent liniowy/kierownik produkcji) oraz "Powrót Batmana" Tima Burtona (producent stowarzyszony).
Urodzony w Anglii, Bryce rozpoczynał karierę jako asystent kierownika produkcji podczas realizacji trzeciej części "Gwiezdnych wojen" - "Powrotu Jedi", a następnie zaczął współpracę ze Stevenem Spielbergiem jako asystent reżysera - "Indiana Jones i Świątynia Przeznaczenia". Kontynuował tę współpracę jako kierownik produkcji - "Indiana Jones i ostatnia krucjata".
Bryce pełnił także funkcję kierownika produkcji podczas realizacji "Tucker: The Man and His Dream" Francisa Forda Coppoli, "Willow" Rona Howarda i "Rocketeer" Joe Johnstona.
MAURO FIORE (Zdjęcia)
Pracował już wcześniej z reżyserem Antoine Fuqua podczas realizacji filmu "Dzień próby".
Pochodzący z Włoch, Fiore wyemigrował do Stanów Zjednoczonych jako dziecko. Jego rodzina osiedliła się na przedmieściach Chicago. Studiował na wydziale operatorskim Columbia College, gdzie po raz pierwszy spotkał nagrodzonego Oskarem autora zdjęć Janusza Kamińskiego. Nieco później obaj przeprowadzili się do Kalifornii, gdzie rozpoczęli studia na American Film Institute. Kiedy Kamiński rozpoczął współpracę ze Stevenem Spielbergiem, Fiore asystował mu jako drugi operator podczas realizacji filmów "Lista Schindlera" - pierwszy Oskar dla Kamińskiego, "Amistad" i "Zaginiony świat: Jurassic Park". Fiore był autorem zdjęć w reżyserskim debiucie Kamińskiego "Stracone dusze".
Ostatnio Fiore zrealizował zdjęcia do "Wyścigu" Renny’ego Harlina i "Centrum świata" Wayne Wanga. Jego dorobek obejmuje ponadto pracę nad "Get Carter", "Highway", "Love from Ground Zero", "An Occasional Hell", "Breaking Up", "Soldier Boyz, Dominion, "Twierdzą"i "Armageddonem" (II operator), a także "The Adventures of Huck Finn", "Mi Vida Loca" i "One False Move".
NAOMI SHOHAN (Scenografia)
Po raz trzeci już pracuje z reżyserem Antoine Fuqua. Wcześniej zaprojektowała scenografię do "The Replacement Killers" oraz "Dnia próby". Shohan jest autorka scenografii do nagrodzonego Oskarem filmu Sama Mendesa "American Beauty" – za swoją pracę w tym filmie otrzymała nominacje do nagrody BAFTA oraz Society of Motion Picture and Television Art Directors.
W jej filmografii znajdują się także takie filmy jak "Słodki listopad", "Jak wykończyć panią T.?", "Playing God", "Feeling Minnesota", "White Man’s Burden" i "Zebrahead".
Pochodząca z New Jersey Shohan, zanim została scenografem uczęszczała do kalifornijskiego Institute of the Arts i pracowała początkowo jako dekorator i kierownik artystyczny. Najważniejszym filmem, przy którym pracowała w tamtym okresie był dramat w reżyserii Kena Russella "Być dziwką".
CONRAD BUFF, A.C.E. (Montaż)
W 1997 roku zdobył nagrodę Akademii oraz nagrodę American Cinema Editors (Eddie) za swoją pracę nad filmem Jamesa Camerona "Titanic" – nagrody otrzymał wspólnie z Cameronem i Richardem A. Harrisem. Wcześniej został uhonorowany nominacją wraz z Markiem Goldblattem i Harrisem za montaż filmu "Terminator 2: Ostateczna rozgrywka".
Buff otrzymał także nominację do nagrody Eddie za "Prawdziwe kłamstwa", nominację do nagrody BAFTA i nagrodę Golden Satellite za film "Titanic" oraz nagrodę Golden Satellite za "Trzynaście dni".
Poza współpracą z Cameronem (która obejmuje także film science-fiction z 1988 roku "Głębia"), Buff jest ulubionym montażystą Rogera Donaldsona – czego dowodami "Trzynaście dni", "Gatunek", "Ucieczka gangstera" i "Góra Dantego". Inne filmy w dorobku Buffa to "Mystery Men", "Arlington Road", "Krótkie spięcie 2", "Kosmiczne jaja", "Solarbabies", "Switchback", "Jagged Edge" oraz debiut reżyserski Denzela Washingtona "Antwone Fisher" i "Dzień próby" Antoine Fuqua.
Już jako nastolatek, Buff pasjonował się fotografią Przez kilka lat uczęszczał do Pasadena City College. Jego wczesne prace zwróciły na niego uwagę przedstawicieli Navy's Motion Picture Office w Hollywood. Pierwsze zlecenie zawiodło go do Waszyngtonu, gdzie pracował w ośmioosobowym zespole realizującym filmy dokumentalne. Wkrótce potem Buff rozpoczął pracę stażysty w wytwórni Universal – serial TV "Battlestar Galactica". Podążając za sugestią nagrodzonego Oskarem specjalisty ds. efektów wizualnych Richarda Edlunda, Buff przeniósł się do siedziby Industrial Light & Magic (ILM) w północnej Kalifornii.
W ciągu następnych pięciu lat, Buff nadzorował efekty specjalne od strony montażu w takich filmach jak "2010", "Pogromcy duchów", "Duch", "E.T." i "Poszukiwacze zaginionej arki". Pracował także podczas realizacji "Imperium kontratakuje" oraz "Powrotu Jedi" jako asystent montażysty.
MARLENE STEWART (Kostiumy)
Zaprojektowała garderobę do takich filmów jak "Ali", "Wygrane marzenia", "60 sekund", "The Adventures of Rocky & Bullwinkle", "Z archiwum X", "Wróg publiczny", "Święty", "The Phantom", "Kosmiczny mecz", "To Wong Foo: Thanks for Everything, Julie Newmar", "Prawdziwe kłamstwa", "Terminator 2", "Dzika rzeka", "Upadek", "A Dangerous Game", "I’ll Do Anything", "Point of No Return", "JFK", "The Doors", "Smętarz dla zwierzaków II", "Truth or Dare", "Dzika orchidea", "Siesta" i "Back to the Beach". Jej dorobek telewizyjny to między innymi „Opowieści z krypty" (Tales from the Crypt) dla HBO i "2000 Malibu Road".
Zanim rozpoczęła karierę w filmie i telewizji, Stewart projektowała stroje dla kobiet pod własnym logo – Covers. Jej kolekcje nabywały butiki we wszystkich światowych stolicach mody – w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Tokio, Rzymie i Mediolanie. Właśnie wtedy Stewart spotkała Madonnę i rozpoczęła z nią współpracę.
Przygotowała kostiumy do jedenastu teledysków artystki, m.in. "Vogue," "Express Yourself," "Like A Prayer" i "Material Girl" oraz kilku tras koncertowych. Stewart projektowała także stroje dla Cher, The Pointer Sisters, Pauli Abdul, Boza Scaggsa i Miami Sound Machine. Jej projekty można również zauważyć w teledyskach najpopularniejszych wykonawców świata, takich jak Smashing Pumpkins, Mick Jagger, Bette Midler, Janet Jackson, The Bangles, Rod Stewart, Debbie Harry i The Eurythmics.
Urodzona w Bostonie, Stewart ukończyła University of California w Berkeley na wydziale historii europejskiej. Po kilkuletnim pobycie w Europie wróciła do Nowego Jorku i rozpoczęła studia na Fashion Institute of Technology, gdzie studiowała wzornictwo Zanim założyła własną firmę, studiowała dodatkowo w Fashion Institute w Los Angeles.
HANS ZIMMER (Kompozytor)
Zdobył nagrodę Złotego Globu oraz swoją siódmą nominację do Oskara za muzykę do przeboju "Gladiator". Ścieżka muzyczna do tego filmu sprzedała się w trzech milionach egzemplarzy, czego skutkiem było wydanie drugiego albumu "Gladiator: More Music from the Motion Picture". W 1994 roku otrzymał nagrodę Akademii i Złoty Glob za kompozycje do światowego przeboju "Król Lew" - jeden z najpopularniejszych albumów wszech czasów. Zimmer zdobył także nominacje do Oskara za muzykę do takich filmów jak "Książę Egiptu", "Cienka czerwona linia", Lepiej być nie może, Rain Man i "Żona pastora". Zimmer otrzymał także nominację do Złotego Globu za muzykę do "Pearl Harbor".
Muzyka Zimmera do "Króla Lwa" cały czas żyje własnym życiem w wielokrotnie nagrodzanym musicalu wystawianym na deskach teatralnych na całym świecie. Musical zdobył w 1998 roku nagrodę Tony dla Najlepszego Musicalu oraz nagrodę Grammy. Kompozytor ponownie współpracował z autorami piosenek do "Króla lwa" Eltonem Johnem i Timem Rice podczas realizacji animowanego musicalu "Droga do El Dorado".
Zimmer skomponował muzykę do ponad 70 filmów - ostatnio do animowanego "Mustanga z Dzikiej Doliny", a także do "Helikoptera w ogniu" i "Hannibala" oba w reżyserii Ridleya Scotta oraz takich filmów jak "Karmazynowy przypływ" - nagroda Grammy, "Thelma & Louise", "Wożąc panią Daisy", "Mission: Impossible 2", "Peacemaker", "Twierdza", "Tajna broń", "Dziewięć miesięcy", "Rangun", "Reggae na lodzie", "Ich własna liga", "Black Rain", "Ognisty podmuch", "Zielona karta", "Prawdziwy romans", "Szybki jak błyskawica" i "My beautiful Laundrette".
Następny projekt Zimmera to "Matchstick Men" z Nicolasem Cage w roli głównej, w reżyserii Ridleya Scotta.
Poza pracą kompozytora, Zimmer jest szefem działu muzyki wytwórnii DreamWorks. Od czasów Dimitri Tiomkina w MGM i Alfreda Newmana w Twentieth Century Fox, po raz pierwszy kompozytor piastuje stanowisko szefa działu muzyki wielkiej wytwórnii filmowej.