"Last Vegas": EKIPA
JON TURTELTAUB (Reżyseria)
Nakręcone przez niego hollywoodzkie blockbustery - obie części "Skarbu narodów" oraz "Uczeń czarnoksiężnika" - przyniosły grubo ponad miliard dolarów zysku na całym świecie, natomiast Turteltaub tworzył również mniejsze, bardziej osobiste filmy - "Dzieciaka" z Bruce'em Willisem, "Instynkt" z Anthonym Hopkinsem, "Fenomen" z Johnem Travoltą czy kultowe "Ja cię kocham, a ty śpisz" z Sandrą Bullock. Po raz pierwszy wypłynął na szersze wody filmami "Trzech małolatów ninja" oraz "Reggae na lodzie". Wyprodukował również dwa kultowe seriale telewizyjne - "Jericho" oraz "Wyspa Harpera".
DAN FOGELMAN (Scenariusz)
Uznany amerykański scenarzysta, który ma na swoim koncie zarówno teksty do filmów aktorskich, jak i produkcji animowanych. Zaczynał w telewizji, jego pierwszym wyprodukowanym scenariuszem do filmu kinowego były "Auta" Pixara, za który otrzymał nominację do prestiżowej Annie Award. Tak samo sprawa się miała ze scenariuszem do "Zaplątanych" Disneya. Napisał również "Kocha, lubi, szanuje" Glenna Ficarry oraz Johna Requy, "Mama i ja" Anne Fletcher oraz "Fred Claus - Brat Świętego Mikołaja" David Dobkina. Niedługo zadebiutuje na stołku reżysera - "Imagine", z Alem Pacino, Annette Benning oraz Jennifer Garner w rolach głównych, wejdzie do kin w 2014 roku.
LAURENCE MARK (Produkcja)
Nominowany do Oscara, Złotego Globu oraz nagrody Emmy producent, który ma na swoim koncie takie produkcje jak "Lepiej być nie może" Jamesa L. Brooksa oraz "Jerry Maguire" Camerona Crowe'a. Pracował również przy "Julie i Julia" Nory Ephron, "Dreamgirls" Billa Condona, "Pracujacej dziewczynie" Mike'a Nicholsa oraz "Ja, robot" Alexa Proyasa. Wyprodukował również z Billem Condonem galę 81. rozdania Oscarów, którą prowadził Hugh Jackman.
AMY BAER (Produkcja)
Prawdziwa weteranka branży filmowej, której filmy zarobiły na całym świecie prawie dwa miliardy dolarów. Pracowała dla Columbia Pictures, TriStar Pictures oraz CBS Films, nadzorując powstawanie takich filmów jak "Maska Zorro" Martina Campbella, "Lepiej późno niż później" Nancy Meyers, "Adaptacja" Spike'a Jonze, "Mój chłopak się żeni" P.J. Hogan czy "W pogoni za szczęściem" Gabriele'a Muccino. Obecnie założyła własną firmę produkcyjna Gidden Media.
DAVID HENNINGS (Zdjęcia)
Uznany w branży autor zdjęć filmowych, znany przede wszystkim ze wspaniałych zdjęć do "Błękitnej fali" Johna Stockwella. Zanim zaczął pracować samodzielnie, uczył się między innymi od trzykrotnego laureata Oscara, Roberta Richardsona. Ma na swoim koncie takie produkcje jak "Hannah Montana. Film" Petera Chelsoma, "To znowu ty" Andy'ego Fickmana, serial telewizyjny "Współczesna rodzina" oraz wideoklipy dla Madonny, Paula McCartneya, Erica Claptona, Bruce'a Springsteena, Pink Floyd czy Annie Lennox.
DAVID J. BOMBA (Scenografia)
Za swoją pracę przy "Spacerze po linie" Jamesa Mangolda zdobył prestiżową nagrodę Art Directors Guild, był również nominowany za za scenografię do filmu "Gia" Michaela Cristofera. Pracował przy takich filmach jak "Schronienie" Todda Haynesa, "Wakacje Waltera" Tima McCanliesa, "Klub dyskusyjny" Denzela Washingtona czy "Plan gry" Andy'ego Fickmana.
DAVID RENNIE (Montaż)
"Last Vegas" to jego szósty wspólny projekt z Jonem Turteltaubem, jednakże po raz pierwszy w roli samodzielnego montażysty. Wcześniej asystował między innymi przy "Ja cię kocham, a ty śpisz", "Dzieciaku" oraz "Skarbie narodów". Zadebiutował jako samodzielny montażysta "Życiem biurowym" Mike'a Judge'a, pracował również przy "To znowu ty" Andy'ego Fickmana i "Tenacious D: Kostka przeznaczenia" Liama Lyncha.
DAYNA PINK (Kostiumy)
Dała się poznać jako wspaniała kostiumografka zarówno do filmów fabularnych, jak i wideoklipów. Pracowała również jako stylistka Jacka Blacka i Marilyna Mansona. Na swoim koncie ma "Kocha, lubi, szanuje" Glenna Ficarry oraz Johna Requy, "Niewiarygodnego Burta Wonderstone'a" Dona Scardino, "Szczęściarza" Scotta Hicksa, "Jutro będzie futro" Steve'a Pinka oraz "Fame" Kevina Tancharoena.
MARK MOTHERSBAUGH (Muzyka)
Wielokrotnie nagradzany kompozytor, który stał się z czasem jednym z najbardziej uznanych twórców muzyki filmowej w Hollywood. Pracował nie tylko przy filmach pełnometrażowych, ale także w telewizji, mediach interaktywnych oraz reklamie. Jego kompozycje można usłyszeć w "Genialnym klanie" Wesa Andersona oraz "Klopsikach i innych zjawiskach pogodowych" i "21 Jump Street" Phila Lorda i Chrisa Millera.