"Jumper": TWÓRCY
DOUG LIMAN (Reżyseria)
Zapewnił sobie pozycję jednego z najbardziej oryginalnych, młodych głosów amerykańskiego kina filmami "Swingers", "Go", "Tożsamość Bourne'a", "Mr. & Mrs. Smith" oraz "Jumper". Zaczął realizował w wieku 7 lat. Jest także producentem i realizatorem serialu "Życie na fali" oraz licznych filmów reklamowych. debiutował .
DAVID S. GOYER (Scenariusz)
Filmowiec - reżyser, scenarzysta i producent - wyspecjalizowany w przenoszeniu na ekran kultowych komiksów. Jako reżyser zrealizował między innymi filmy: "Magneto" (w real.), "Niewidzialny", "Blade: Mroczna Trójca". Jako scenarzysta uczestniczył w realizacji filmów: "Jumper", "Batman - Początek", "Blade - wieczny łowca" 1-2, "Death Warrant" (wideo, tv: "Wykonać wyrok"), "Dark City" (wideo, tv: "Mroczne miasto"). Wyprodukował filmy: "Ghost Rider", "Misja na Marsa", "Blade" (serial tv).
JIM UHLS (Scenariusz)
Dramaturg i scenarzysta, jest autorem scenariuszy do filmów: "Jumper", "Podziemny krąg", "Semper Fi" (tv: "Zawsze wierni"), "Sweet Talk", "Flicker" (w real.).
SIMON KINBERG (Scenariusz)
Urodził się w Londynie, wychowywał w Los Angeles, gdzie studiował film i literaturę. Już w czasie studiów udało mu się sprzedać pierwsze nowele i scenariusze. Jego pracą dyplomową był scenariusz filmu "Mr & Mrs. Smith". Kolejne filmy: "XXX II: Następny poziom", "Fantastyczna czwórka", "X-Men: Ostatni bastion", "Jumper".
BARRY PETERSON (Zdjęcia)
Fotografował filmy: "Jumper", "Starsky i Hutch", "Wydział zabójstw Hollywood", "Policja", "Zoolander".
OLIVER SCHOLL (Scenografia)
Pochodzący z Niemiec scenograf trafił do Hollywood w wyniku współpracy z Rolandem Emmerichem. Pracował przy filmach: "Dzień Niepodległości", "Godzilla", "Moon 44" (wideo, tv: "Księżyc 44"), "Gwiezdne wrota" i "Universal Soldier". Ostatnio pracował przy filmach "Jumper" i "Wehikuł czasu". Ponadto uczestniczył w realizacji filmów: "A.I. - Sztuczna inteligencja", "Azyl", "Niewidzialny", "Zathura - kosmiczna przygoda", "Misja na Marsa", "Ekspres polarny", "Człowiek przyszłości", "Batman Forever".
DON ZIMMERMAN (Montaż)
Zaczynał jako montażysta efektów dźwiękowych przy filmach "Mały wielki człowiek", "Ojciec chrzestny" i "Mewa". Potem został asystentem montażysty przy filmach Hala Ashby'ego: "Harold & Maude" (wideo, tv: "Harold i Maude"), "Shampoo" (wideo, tv: "Szampon") oraz "Bound for Glory" (tv: "Urodzony dla chwały"). Po ośmiu latach praktyki samodzielnie montował "Powrót do domu" (nominacja do Oscara) i "Wystarczy być". Inne filmy montowane przez Zimmermana to: "Jumper", "Godziny szczytu 3", "Noc w muzeum", "Dick i Jane: niezły ubaw", "Znamię", "Lot Feniksa", "Kot", "Nowożeńcy", "Galaxy Quest" (wideo, tv: "Kosmiczna załoga"),"Spacer w chmurach", "Niebiosa mogą zaczekać", "Rocky III", "Rocky IV", "Cobra", "Śmiercionośna ślicznotka", "Przesyłka" i "Książę przypływów". Ma w swoim dorobku także filmy: "Patch Adams", "Gruby i chudszy", "Kłamca, kłamca" oraz "Ace Ventura: psi detektyw".
DEAN ZIMMERMAN (Montaż)
Montował m.in. filmy: "Jumper", "Godziny szczytu 3", "Noc w muzeum", "Dick i Jane: niezły ubaw", "Nowożeńcy", "Galaxy Quest" (wideo, tv: "Kosmiczna załoga"), "Kłamca kłamca", "Gruby i chudszy".
SAAR KLEIN (Montaż)
Dwukrotnie nominowany do Oscara za montaż filmów "Cienka czerwona linia" oraz "U progu sławy". Montował także filmy Douga Limana "Tożsamość Bourne'a" i "Jumper". Inne tytuły: "The New World", "U-Turn" (wideo, tv: "Droga przez piekło"), "The Elephant King". Klein zajmuje się także produkcją i realizacją filmów.
JOEL HYNEK (Efekty specjalne)
Jeden z najwyżej cenionych specjalistów od efektów specjalnych w Hollywood, laureat Oscara za efekty do filmu "Między piekłem a niebem", nominowany do Oscara za "Predatora", laureat technicznego Oscara za udoskonalenie optycznej drukarki komputerowej, mającej zastosowanie przy realizacji filmowych efektów specjalnych. Uczestniczył w realizacji filmów (wybór): "Jumper", "xXx", "Zaginione", "Włoska robota", "Szklana pułapka 3", "Sędzia Dredd", "Zelig".
JOHN POWELL (Muzyka)
Kompozytor i muzyk angielski, wieloletni członek zespołu The Fabulistic. Współpracę z filmem zaczął od telewizyjnych reklamówek, uczestniczył też w nagrywaniu ścieżek dźwiękowych do filmów "Into the West" (tv: "Na zachód") i "Biały kieł". Miejsce wśród popularnych autorów muzyki filmowej zapewnił sobie dzięki filmowi Johna Woo "Bez twarzy". Inne tytuły (wybór): "Jumper", "P.S. Kocham Cię", "Tupot małych stóp", "Lot 93", "X-Men: Ostatni bastion", "Epoka lodowcowa 2: Odwilż", "Mr & Mrs Smith", "Roboty", "Krucjata Bourne'a", "Stealing Sinatra" (video i tv: "Porwanie Sinatry"), "Włoska robota", "Dwa tygodnie na miłość", "Goście w Ameryce", "Wyścig szczurów", "Droga do Eldorado", "Uciekające kurczaki", "Podróż przedślubna", "Mrówka Z".
MAGALI GUIDASCI (Kostiumy)
Absolwentka Sorbony i tancerka baletowa, zyskała rozgłos dzięki współpracy z Lukiem Bessonem. Projektowała kostiumy do filmów: "Subway", "Wielki błękit", "Leon zawodowiec", pracowała także przy "Nikicie". Inne filmy: "Jumper", "Armageddon", "Książę i ja", "Obcy kontra predator", "Ballistic", "Wing Commnader", "Los Angeles bez mapy", "Hors la Vie", "23:58".