Reklama

"Jak stracić chłopaka w 10 dni?": DIAMENTY HARRY'EGO WINSTONA I HOLLYWOOD

Na długo przed tym jak Marilyn Monroe stwierdziła, że "Diamenty są najlepszymi przyjaciółmi dziewczyn", dom jubilerski Harry’ego Winstona przyozdabiał kamieniami szlachetnymi i oszałamiał swoim blaskiem Hollywood. Od czasu kiedy młoda Katherine Hepburn nosiła słynny XV-wieczny naszyjnik do czasu obecnych obnoszących się z diamentami uczestników oscarowych gali - prezenterów, zwycięzców i nominowanych, Harry Winston ubierał i ubiera w diamenty takie gwiazdy jak Nicole Kidman, Halle Berry, Gwyneth Paltrow, Jodie Foster, Madonna, Sophia Loren, Elizabeth Taylor i wiele innych.

Reklama

Obecnie do grona wielbicielek biżuterii Winstona i kontynuatorek hollywoodzkiej tradycji czołowych gwiazd występujących w kreacjach Harry’ego Winstona dołącza także Kate Hudson (podobnie jak wcześniej jej matka Goldie Hawn). W filmie "Jak stracić chłopaka w 10 dni" Hudson ma na sobie trzy kreacje diamentowe: naszyjnik, 80 karatowy wisior z żółtym diamentem (o nazwie Isadora) o wartości około 5 milionów 280 tysięcy dolarów oraz parę 5 karatowych kolczyków, o wartości około 125 tysięcy. Filmowa biżuteria Hudson wyceniana jest na około 5,5 miliona dolarów, co stanowi ponad jedną trzecią wartości wszystkich wypożyczonych na potrzeby filmu akcesoriów biżuteryjnych (ok. 14 milionów 200 tysięcy dolarów)

Firma Harry’ego Winstona jest uosobieniem trzech pokoleń jubilerskich osiągnięć rodziny Winston, datując początek swojej działalności na rok 1932. Założona przez syna jubilera, zmarłego Herry’ego Winstona znanego jako ‘Króla Diamentów’, firma prowadzona jest obecnie przez jego Ronalda Winstona.

Oprócz uświetniania gali oscarowych i Złotych Globów, Harry Winston odtworzył również wiele unikatowych wyrobów jubilerskich, w tym parę rubinowych pantofli o wartości 3 milionów dolarów jako upamiętnienie 50 rocznicy filmu "Czarnoksiężnik z krainy Oz".

materiały dystrybutora
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy