"Full Frontal. Wszystko na wierzchu": TWÓRCY
"Full Frontal. Wszystko na wierzchu" to dwunasty film Stevena Soderbergha (reżysera), który nakręcił go po sukcesach obrazów "Ocean's Eleven: Ryzykowna gra," "Traffic," "Erin Brockovich," "The Limey," "Co z oczu, to z serca," "Gray's Anatomy," "Schizopolis," "The Underneath," "King of the Hill," "Kafka" oraz "Seks, kłamstwa i kasety video." Film "Traffic" przyniósł Soderberghowi Oscara za reżyserię.
Oprócz reżyserii Soderbergh pracuje jako producent. Ma na swoim koncie takie filmy, jak: "The Daytrippers" Grega Mottoli z roku 1997, "Miasteczko Pleasantville" Gary'ego Rossa z roku 1998. Był producentem wykonawczym "Suture" Davida Siegela i Scotta McGehee'ego z roku 1994 oraz najnowszej części trylogii Godfrey'a Reggio – "Nagoyqatsi".
W roku 2000 Soderbergh wraz z Georgem Clooney'em założył pod skrzydłami Warner Bros. firmę producencką Section Eight, firmującą "Welcome to Collinwood" braci A. i J. Russo oraz debiut reżyserski George'a Clooney'a "Niebezpieczny umysł".
Soderbergh i Clooney byłi również producentami wykonawczymi "Bezsenności" Christophera Nolana i "Far From Heaven" Toda Haynesa.
Scott Kramer (producent) spotkał się już z Soderberhiem podczas realizacji "The Limey." Po "Full Frontal. Wszystko na wierzchu" zaplanował produkcję ekranizacji nagrodzonej Pulitzerem "A Confederacy of Dunces" - również dla wytwórni Miramax.
Producent Gregory Jacobs współpracuje z Soderberghiem jako jego asystent już od 1992 roku. Debiutował jako asystent producenta przy filmach niezależnych "Matewan" i "Eight Men Out" Johna Saylesa. Został drugim asystentem reżysera w roku 1989 podczas realizacji filmu braci Coenów "Miller's Crossing". Ponownie spotkał się z Saylesem przy "City of Hope," po którym nastąpił "Little Man Tate" w reżyserii Jodie Foster.
Jacobs został pierwszym asystentem reżysera w 1991 roku pracując przy "Goodbye Lover" Rolanda Joffe'a i "Eye for an Eye" Johna Schlesingera.
Kolejne spotkanie Jacobsa z Soderberhiem nastąpiło przy okazji filmu"Solaris" – pracował jako pierwszy asystent reżysera i producent wykonawczy.
"Full Frontal. Wszystko na wierzchu" to debiut filmowy scenarzystki Coleman Hough.
Hough wykłada sztukę pisania i aktorstwa w Lehman College, Emerson College, Emma Willard School. Swoje wiersze publikowała w takich magazynach, jak “Southern Poetry Review", “The Asheville Review" oraz “The Louisville Review".
Montażystka Sarah Flack współpracowała z Soderberghiem przy okazji pracy nad "The Limey" oraz "Schizopolis". Znalazła się również w ekipie "Kafki" jako asystentka planu produkcji podczas zdjęć kręconych w Pradze.
Wśród filmów, przy których pracowała, znalazły się również: "SwimFan" Johna Polsona, "Blair Witch 2: Book of Shadows" Joe'go Berlingera, "Lush" Marka Gibsona i "Shafted" Toma Putnama.